40K-skirmish

Startat av Barcus, maj 25, 2004, 00.16

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

Hmmm tänkte vi kunde snacka om Ewers jätte roliga kampanj här.
Och mannen som vi alla tycker så himla mycket om kan även skriva vilka dagar han tänker spela med oss som gillar att spela med han.. osv
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Ewers

Vissa vet hur man fjäskar...

Som jag skrivit på ett annant ställe här i forumet så funderar jag på att köra ett scenario nu på lördag med start ca 17.30, om det är några som är intresserade vill säga.
Återkommer med besked om det verkar finnas intresserade spelare.

Mvh /F

Barcus

Jag fjäskar inte för nån..... säger bara vad jag tycker. och du vett juh att du är min stora bamesbjörn...... :roll:

för övrigt som jag skrivit på ett annat ställe här på forumet så skulle det vara super kul... :D

problemet är bara att inte mail-orden har kommit tills dess så kommer inta ha en WUSIWUG figur redo hoppas att du kan godkänna det en spelning till.... :shock: efter som figuren kommer bli så grymt snygg när jag är klar med den... :twisted:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

well efter som det verkar som bara jag och ewers läser det som står här inne så....

men jag skriver än då...

40k-skirmish på lördag är instält det blir på sönda kl. 15:00 i stället...
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Niklas

Jag läser oxå här...

SÖNDAG 15.00

och som jag skrev i den andra diskussen så går det bra att göra karaktär innan spelning om man nu saknar en. Man kan ju ha dött eller nått!  :twisted:

Lobotommie

Hejsan hoppsan kan ju passa på att klaga på att närstrids sytemet är KAAASSSTT!!!! :evil:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Lobotommie

Men du är bra ändå Ewers :wink:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Ewers

:lol:  Visst är det vackert med ett system där boltern är universums främsta vapen...

Har haft extremt lite att göra inatt så jag har planerat fram till uppdrag 20.
Kommer bli blodigt, blodigare och blodigast. Frågan är bara om det blir ert eller den ledes blod...

/F

Lobotommie

Men du nötas persson när blir det lite lir nästa gång då??? Mannen med bilen och hjärtat stort som Borås :wink:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Barcus

tjo bajs och hej

jo det måste juh nästan bli en spelning snart nu kanske på onsdag jag får mina grejer på tisdag så det blir en heldag konvertering där på onsdag för jag tror jag är ledig sen spelning på onsdag kommer jag sekert dö på då kan jag köpa mer värdelösa gw prytlers....
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Niklas

Röstar oxå för att det ska bli en spelning snart. vad sägs om ngn gång i helgen? för min del vet jag inte vilken dag jag kan än...

Lobotommie

Lördag är en dum dag. Det är säkert :twisted:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Niklas

Ryktet säger dessutom att jag ska spela rollspel på lördag så det är bara att hålla med dig Tommie

Ewers

Er inte bara vackra, utan också underbart trevlige (för att inte tala om hur ödmjuk hanär...) SL har tänkt att köra ett scenario på söndag. Jag börjar ju jobba redan kvart i åtta på kvällen så det får bli start redan 13.00.

Naturligtvis kommer det bli en spelning fylld av möjlighet för er att utveckla era relationer inom gruppen samt kanske utse gruppmästare i knyppling.  :lol:

Kortfattat: Söndag 13.00 på Geddon. Be there or be fyrkant!

/F

Lobotommie

Din skurk!! :shock:  Jag är ju i Tyskland på lördagen så jag kommer ju vara hjärndöd på söndagen.

(men jag kommer väl ändå fast under protest)

:twisted:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"