Day of Defeat

Startat av Kalle, juni 09, 2005, 19.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

En annan server jag verkligen gillar är Land of War (svensk)

sebbe

land of war är grym, lite dåligt med folk ibland bara, och då dyker det upp ett par botar.

sen spelar vi en del på surftown, mest för att det är pålitligt och mycket folk. men jag gillar det inte riktigt =/

fattar inte att folk gillar avalanche så mycket, den verkar ju vara mest populär på nätet nästan
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

deadbolt

Citat från: "sebbe"land of war är grym, lite dåligt med folk ibland bara, och då dyker det upp ett par botar.

sen spelar vi en del på surftown, mest för att det är pålitligt och mycket folk. men jag gillar det inte riktigt =/

fattar inte att folk gillar avalanche så mycket, den verkar ju vara mest populär på nätet nästan

hellre avalanche än caen som jag brukar säga... :evil:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Clifford

Notera vad lite schuckert nattarbete lett till i form av min nya Avatar...
Det är inte så lätt som det ser ut då DoD väldigt lätt fular till bilden så den blir oläsbar. Denna bilden, med vit text på svart bakgrund, var sjätte försöket att få nåt läsbart. Ser bra ut ingame. Det blåa är s.k. Alpha-färg och är alltså transparent i Day of Defeat, om man vill använda den som spray-logo i spelet så ser det bättre ut.

Apanpapan

schuckert Cliffan... Schuckert... :P
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

dilba

Allat är nästan bättre än avalnche. Urom avalanche 2 kanske.
Spelar man 1 då är det för lätt för tysken och på 2 är det för lätt för britten. Flash är bra och jag är bäst !?!

sebbe

Citat från: "Clifford"Notera vad lite schuckert nattarbete lett till i form av min nya Avatar...
Det är inte så lätt som det ser ut då DoD väldigt lätt fular till bilden så den blir oläsbar. Denna bilden, med vit text på svart bakgrund, var sjätte försöket att få nåt läsbart. Ser bra ut ingame. Det blåa är s.k. Alpha-färg och är alltså transparent i Day of Defeat, om man vill använda den som spray-logo i spelet så ser det bättre ut.
jag hoppas verkligen att den ser mycket bättre ut i spelet =P

men.. kursiv text?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Citat från: "sebbe"
jag hoppas verkligen att den ser mycket bättre ut i spelet =P

men.. kursiv text?

Skicka mig de ursprungliga MMM-bilderna så jag slipper sno den från forum-headern då...   :wink:

Kursiv text, tja...jag var trött. Ska fixa.
Egentligen spelar det ingen roll för man kan inte använda färg-spray på "secure"-servrar, märkte jag.

Om nån vill göra en snygg gråskale-eller svartvit så funkar det nog bättre. Robin har ju tex en perfekt Avatar för en svart-vit MMM-logga.

sebbe

ok, om jag har bilderna kan du få dem någon gång imorgon.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Men-From-Farms

Jag träffade EvilElvis :D nu är det bara för resten av er att visa sig och byta till [MMM]<namn> -_-;

må rekylen vara med er

sebbe

vi har spelat en hel del på land of war de senaste tre dagarna

se upp för spanjorerna bara, jag kan ha retat upp dem lite.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Men-From-Farms

Land of war då allihopa, eller?

spanska kaffeodlare är argast

sebbe

jag kör alltid på land of war nu. om det inte blir någon tråkig bana eller så.



angående turneringen, vilka banor ska vi spela?

det ska bara vara flaggor, det vill säga att båda sidor har samma uppgift
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Men-From-Farms

Jag spelade på Land of war.. men det va ju bara n00bs där :S...

tycker vi ska hitta en riktigt tuffingserver ;)

sebbe

sålänge vi kan få Neco[ESP] att vara med så är jag på
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45