Mutant Undergångens Arvtagare

Startat av Karrgoot, april 11, 2020, 03.11

Föregående ämne - Nästa ämne

Karrgoot

Hej mitt namn är Mathias Erik Eugen Stenman och jag söker material till rollspelet mutant undergångens arvtagare!

Men all allt är av intresse. Det vill säga officiella eller egna konventäventyr eller vilka äventyr som helst, äventyrs platser, egna mutationer, värds beskrivningar, kartor och ritningar, nya yrken och färdigheter eller husregler. Som sagt allt är av intresse så länge det är till undergångens arvtagare. Detta är för privat bruk och kommer inte att spridas vidare jag lovar och svär på heder och samvete.

Ni kan nå mig via:
salmiak_balken_666@hotmail.com
0705391341

Saker jag vet finns och är särskilt angelägen att få tag på, men även om ni kan vet något om dom som författare eller någon annan person som var medverkande så kan det även hjälp.
-   Heliografstation 44 svarar ej, ett SSK äventyr från 2005.
-   Muskö Zonmara ett BSK äventyr 2005, författare Carl Älgeskog Carlsson.
-       Älges annorlunda äventyr 1- 5, författare Carl Älgeskog Carlsson.
-   Det förlorade Paradiset ett BSK äventyr.
-   Avsågade mutanter med hagelgevär (eller vad det tvärt om?)
-   Augustin (hjulångare)
-   Webbmaterial: Arbeta i fon Rijns bolag
-   Landhajen
-   Addon om Uddezonen
-   Helvetesmaskinen, författare Elof Andersson
-   När mörkret faller
-   Barmhärtighetens ängel
-   Att döda en retsam fågel
-   Affären Donna Bula – äventyrsuppslag
-   Liljägargeneral Jakobinus Håård
-   Bladd in, Bladd ut
-   Ett Mindre äventyr
-   Jack the riper (låååååååångt)
-   En padda i klistret
-   Nordholmska miniscenarion
-   Musköligan

Vet du någonting on Mutanten med monofilamentpiskan? Jag har äventyret men det skulle komma mer till det man det kom inte, av vad jag kan få reda på.

Jag letar även efter exemplar av fanzinet Den Fjättrade Gåsen 1 - 4 samt nättillägg som släpptes till tidningen specifikt "DFG8-Fronten.pdf" är intressent. Har varit i kontakt med Peter Lexelius och det var en dead end. Mycket försvann i en flytt.

Det finns en person som går/gick under alias Psybiorg, han skrev en äventyrmodul som jag funnit i två utkast "Beringia Fjärran Västern och Vidare" och "Troms Fribyggare och Nordfarare" jag vill få tag på en komplett version eller om man kan få tag i författaren. 

Om du vet om någon som har sparat något från gamla Järnringens låsta SL forum "Biobunkern" som forumtrådar, eller äventyren jag nämner nedan eller vad som hälsat där ifrån så vore jag mycket tacksam.