Slutrapportering

Startat av Spiff Rymdspionen, juli 02, 2018, 16.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

Det är dags att slutrapportera för din studiecirkel.

Om du är cirkelledare så är det dags att föra muspekaren till 'slutrapportera'. Armagedon är uppdelat i två aktivitetsperioder. En period löper mellan 1/1 2018, till och med den 30/6 2018. Den andra perioden löper mellan 1/7 2018 till och med den 31/12 2018. Det är den första perioden vi nu rapporterar för.

Det du behöver göra är att dubbelkolla att alla din aktivitet för året finns med på de digitala dokumenten fram till den 30/6. Det gör inget om enstaka arrangemang gått in i juli månad. Om din cirkel avslutades någon gång tidigare under året så behöver den fortfarande slutrapporteras så att vi propert söker bidrag för de aktiviteter som existerat.

Det som bör ske efter du klickat på slutrapportering är att en liten ruta dyker upp där kontrollkod skall skrivas in. Denna kod skickas till dig via SMS så länge ditt telefonnummer är angivet. Jag rekommenderar att du går in på ditt namn och dubbelkollar att det är det. Du kan ta bort det efteråt om du inte vill ha det liggandes där.

När detta är gjort så kommer jag att återkomma någon gång i slutet på juli (eventuellt efter semestertider) och höra efter med dig om din cirkel fortfarande är aktiv, om ändringar behöver göras, och om vi skall köra vidare för andra halvan av året.

Frågor? Skriv här eller skicka till mig.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

carlsson


Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com