Necromundakampanj..

Startat av Heavy, maj 27, 2005, 08.53

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Vi har så smått dragit igång kampanjen i Necromunda som beräknas hålla på i 6 veckor till.. Intresserade kollar med fördel in Necromunda-trådarna i forumet för övriga figurspel...

Rulla tärning..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Necromundaprylarna för gängskapande mm ligger i styrelserummet.

/F

Heavy

Citat från: "Ewers"Necromundaprylarna för gängskapande mm ligger i styrelserummet.

/F

Tackar för det !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Meldon

Jag har nu skapat mitt gäng o spelat en första match..

Om jag fattade de rätt så skulle du Heavy ha en kopia på orginalt av min gäng lista, men du får nog vänta ett tag på den eftersom jag jobbar sent nästa vecka..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Martin Larsson

Ska masa mig ner å fixa upp mitt med...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

@Meldon  - Nja, jag och jag.. Det ska sitta kopior på gängen efter skapandet och efter varje vecka så man kan följa utvecklingen på ett enkelt sätt.. För mig som är tokig i att sitta och bläddra i sånt och fnittra är det fest att få läsa det :D


@Larzon - Ja fan, vi har saknat dig!
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Kul å höra :P

Som sagt, oplanerat arbetande har påverkat närvaron...trodde faktiskt att det hela började i onsdags och var midre glad när man åkte mot jobbet :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

@Larsson - Jo, det började i onsdags, men det blir ingen "officiell" start på det hela förrän nu på onsdag. Me "officiell" menas att vi kör första special-scenariot då.

Första scenariot heter Precinct 1313, och för er som har läst Dust Falls "fluffet" så vet ni att det är zombie-bashing som gäller. Vilket osökt för mig in i tankebanan zombies->Martins skåp->Martin måste jobba->problem. Vi behöver alltså runt 100 zombies på onsdag, om du inte kan vara med och spela så lånar vi/jag gärna dom ändå.


@Alla -

Precinct 1313 börjar 18.00 !!!!

Det beräknas hålla på 2-3 timmar och om du blir sen till spelandet så här av dig på telefon till mig på 0738-186 232 eller till Gedon. Annars är du Rökt(tm).

Anmälningsavgiften för kampanjen är 50 kr vilket hittils 5 pers betalat, för det har nu införskaffats en pärm med Living Rulebook och lite andra regler inkl. extraartiklarna från necro-sidan osv. Tanken är att bygga en likadan pärm till (alltid bra med två regelpärmar när många spelar samtidigt), en anslagstavla för uppsättning av nyhetsbrev, hotelser och annat kampanjmaterial, counters för hide/blown weapon/fleshwound osv.
Överskjutande cash går till något fint pris till vinnaren av kampanjen.

Det kommer (förhoppningsvis) finnas blanketter att skriva battlereports på till nästa veckan. Dessa kommer att vara utformade så att de är lätta att fylla i gemensamt efter slaget man just spelat. Jag kommer med jämna mellanrum försöka sammanställa en del av det materialet för ett någorlunda återkommande nyhetsbrev som kommer att sitta på ovan nämda anslagtavla.
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Meldon

Kommer inte att kunna komma ner på onsdag eftersom jag jobbar då..

Pengar ska du få av mig vid ett lämpligt tillfälle.. visste inte ens om att jag skille betala nåt.. :P
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

sebbe

zombie-bashing? jag behöver fler haglegevär
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

@Meldon - Står nog nått om cash i en av de andra trådarna om man letar :D


@Sebbe - Right on..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Niema problema mannen, jobbar inte idag 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.