turnering - fötternas dag

Startat av sebbe, maj 14, 2005, 21.39

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Helgen efter midsommar föreslår jag. Och för övrigt är kick-funktionen nu igång på alla geddon-burkar igen. Mwohahah.

Kanske skulle ta och meddela att Cliffen föreslår Roskilde-helgen för turneringen :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

lysande, då kan vi lyssna på musik samtidigt som vi dödar tyskar
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Isåfall inte den 2a eftersom vår käre Finne fyller år. Helgen efter är ännu sämre eftersom det är ett litet konvent som bestämt sig att krocka med 55000 personer som vill se Iron Maiden på Ullevi :shock:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gobbos Spider

En Styck Gobbo anmäler sig.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Clifford

Nu har ju det börjats snackas mycket DoD på föreningen igen, och här på forumet.

Dags att någon gör det som borde gjorts för länge sedan, och anordnar Geddonmästerskap. Nu tänker jag på pin kiv, för att jag är lack, INTE anordna nån turnering. Däremot stödjer jag helhjärtat den som vill. Det krävs egentligen bara ett datum samt lite detaljer som vilka banor som ska spelas.

Om ni anordnar en 4 vs 4 turnering i Day of Defeat så behöver ni intresseanmälan. Jag kan när som helst.

sebbe

då gör jag det. och kanske henke, det var hans idé från början.

jag kan tänka mig att en lördag är bäst, hojta till om jag har fel.
skapar en ny tråd dedikerad till anmälningar.

sen tror jag vidare att vi får lotta lagen i och med att vi sannolikt inte vet hur många som kommer kunna vara med förrän vi börjar.
sen finns det säkert en massa smådetaljer att ta hand om, men det löser vi senare.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

1. Sätt upp anslag som kidsen kan se redan nu.
2. Poängtera att det är gratis, kostar ej datortid
3. Första Vinst 10 timmar datortid för var och en i det vinnande laget

sebbe

fixar det imorgon eller på fredag
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Huggorm

Tycker att man ska kunna väla sitt lag men även att det ska kunnas fixa lag på turneringsdagen. Men de som vill spela ihop borde få göra det.
Död åt Tengil!

deadbolt

tycker man borde lotta lag så det blir mixat noobs och elajts, blir roligare för noobsen på så sätt. meningen är väl främst att vi ska ha skoj?

btw angående www.ettklickforskogen.se så har jag dratt mitt strå till stacken och köpt en bit indonesisk regnskog, gör sig fin på uteplatsen  :twisted:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "