Organisera mera: Warhammer Fantasy Battles

Startat av emil, augusti 15, 2016, 15.12

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Citat från: Meldon skrivet december 11, 2016, 09.20
Är det fyrkantiga baser med där i är det ju helt klart värt det, särskilt för mig som har en skaven o försöker få ihop en high elf arme :D
Asphyxate har både High Elves & Skaven om du nu inte hann beställa, för nu är det slutsålt. Lagerrensning av GW menar dom som vet, men konstigt att dom lade in det under Pre-Orders som nyheter.

Zot

Citat från: emil skrivet december 11, 2016, 11.39
Citat från: Zot skrivet december 11, 2016, 08.19
Det är fyrkantiga baser med också, enligt beskrivningen!
Se där. Både bra & smart av GW för en gångs skull, då det finns en liten marknad kvar både för 8th & 9th. Finns det fler paket med fyrkantiga baser, eller är det ett nytt steg för GW tro?

Trodde nog att det var runda som gällde genomgående, och att detta kanske var en specialare. Passar ju bra in i lagerrensningsteorin.

Men en bra deal i vilket fall, under 10 kr per gubbe och då är det några riktigt goa gubbar med också...

Meldon

Synd att jag missade lådan från tradera bara, min nya dotter bestämde sig för att söndagen var en bra dag att komma på, svårt att bevaka en auktion från en förlossningssal :P Får köpa på mig IoB lådan sen ist
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

emil

Jag är lite dålig på det här med barn, men säger man "grattis"? :)
Men vart är cigarrerna då!!! Jag trodde man bjöd på det? :)

Zot


Meldon

Tack :)

Jag ska se om jag kan PMa över en cigarr åt dig Emil ;)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Ola

Stort grattis, David! :)

När blir nästa spelning?
Kikar gärna förbi, om jag bara kan.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

emil

Warhammer 8th ed? Nja, det är jag, David & Mats som kanske kör spontant var/varannan månad ungefär. Så det skulle ju vara kul om några fler var intresserade. Warhammer är ju fortfarande Warhammer, fast vi kanske ska titulera det för Oldhammer nuförtiden. Regelkunskaperna är något rostiga.

Zot

Hej! Vi brukar posta i den här tråden när vi har nån tid på gång, så att eventuella intresserade ska kunna titta förbi. Även om vi alltså inte har någon regelbunden tid brukar det av olika anledningar falla sig så att det blir på en söndag! Inget bestämt just nu alltså, men det skulle vara kul att försöka få till nåt i januari, tycker jag!

Meldon

Jag kan nog tänka mig att spela ett slag i Jan bara det passar med mina jobb tider och jag får ledigt hemmifrån i ett par timmar :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

emil

Jag kan slänga ihop en 2000p-lista Dogs of War tills du vet mera om ev. ledighet. I januari är jag förhållandevis ledig & fattig, inget nytt m.a.o. :)

Zot

Jag är visserligen sugen på revansch mot råttorna, men ridderlighetens oskrivna lagar (som ju alla wfb-spelare följer slaviskt) kräver att jag ger företräde åt Emil i detta läge. Kommer gärna förbi ändå och kollar!

emil

Jag kan tänka mig att spela mer än ett slag i januari, jag har inte spelat Warhammer på ett tag så jag är sugen. Det går i perioder you know... :)

Zot

Låter bra, vi kan väl höras av efter helgerna och se hur det ser ut med tider och så. Det verkar vara renovering på gång i lokalerna i början av Jan.

emil

Helgen den 14-15 januari, hur ser det ut i era kalendrar? Jag hade tänkt boka in Warhammer då.