Star Wars Rebellion

Startat av sebbe, mars 27, 2005, 00.43

Föregående ämne - Nästa ämne

sebbe

ojoj, grymt kul, nostalgi.
spenderade ett par timmar med att spöa upp brorsan i kommandobryggan två gånger.
tror inte att det är roligt så länge bara, finns inte så mycket variation =/
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

gaudy

Anonymous Proxy ? What's that ? In most cases, general purposes proxy servers ( from proxy list ) do inform the target server about the address of the computer that made the request, transmitting the IP-address and other personal information to the website. But among different kinds of proxy servers ( from proxy list ) there are so called anonymous proxy servers ( from proxy list ) that can hide your IP address, which is a unique ID assigned to identify your location, as well as many other personal information, thereby saving you from vulnerabilities related to it.: http://www.checkproxy.net

dagle

kanske borde skaffa en lite ruta där man skriver in en "kod för att kunna regga sig som står i en bild" för tror inte han har spammat denna troden manuellt, lägg till GD i php.ini så kan jag fixa lite...

Clifford

Jag kan inget, vet inte var någon stans de filerna ligger ens. Du får visa mig, jag är på.

dagle

alltså inte på forumet utan på geddons "place" på servern.... troligen så finns redan GD i OS men inte i php.ini.... sebbe vet nog mer

Martin Larsson

Eh, va ville Gaudy egentligen, å vem f*n e han :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dagle

gaudy kan vara vem som helst.
1. En person som går in för hand och spammar forum
2. Någon som kör ett program som connectar mot olika phpbb sidor
3. En person som har phpbb viruset på sin dator (gör att dator söker upp phpbb sidor och spammar på dem...)

dagle

Citat från: "Clifford"Jag kan inget, vet inte var någon stans de filerna ligger ens. Du får visa mig, jag är på.
ok... kommer du ner idag?? kan inte phpbb strukturen... så kan jag tanka över skiten... och fixa en gd till regrestreringen så vi slipper scripts...

Clifford

Är här nu, söndag.

dagle

ooooops glömde helt... men om du skickar mig regestrering filen så fixar jag det... eller så tankar jag phpbb (peka på vilken geddon har). du kan skicka den till min mail odlund2@hotmail.com

Martin Larsson

Snygg mail, Björns Onde Bror :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.