Wc3, dota

Startat av dagle, februari 13, 2005, 14.33

Föregående ämne - Nästa ämne

dagle

Jag vet att det spelas en hel del wc3 och då dota i huvudsak på geddons  datorer. Så nu undrar jag om det finns några som skulle kunna vara intresserade av att vara med i en dota turnering hos  ESL. Jag det nya datumet för den nya ligan är inte fastslaget men kommer nog snart när den gamla är klar. Torligen är det inga priser men då custom maps inte promotas speciellt mycket. Men det jag kan garantera är att det kan bli bra spel om vi får ihop ett bra sammarbete. Så alla som är intresserade kan ju svara

Lambda

öh..

[syftade på att jag visar intresse.. se'n uttryckte han ju det lite speciellt..]
Not even death can save you from me.

Brain

Citat från: "Lambda"öh..

Instämmer... är det någon som förstår vad Dagle säger?
Tomas Davidsson

dagle

Citat från: "Brain"
Citat från: "Lambda"öh..

Instämmer... är det någon som förstår vad Dagle säger?

jag förstår och det är det viktiga!

Björn

Citat från: "dagle"jag förstår och det är det viktiga!

 :lol: Envägskomunikation fick just en ny betydelse  :roll:

dagle

kan kanske få waagtv kanal till matcherna så att folk kan se dem live! nice

Lambda

hmm.. bra idé.. men fixa ihop ett lag först. :idea:
Not even death can save you from me.

Martin Larsson

Asså, vi e la ett gäng som tycker att det är kul med DoTA, problemet är väl att kunna samla folk på givna tider som man inte just nu vet vilka de är...om Dagle skulle kunna vara lite mer upplysande om tider o dyl när han vet detta så torde det nog inte vara några problem alls att skrapa ihop ett lag 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dagle

jag skulle gärna vilja ge mer info men eftersom ligan holler på att spelas nu så vet jag inte riktigt uppgifterna om nästan liga men eftersom denna är slut snart så blir det ganska snart. Tider??? vet inte riktigt om det finns några bestämmelser om det utan man tar en tid då båda kan inom en period och eftersom runt 90% är Europer eller bor i eu så borde tiderna blir nog ganska bra.

Skall om folk vill skaffa en ventkanal så att vi kan få bättre tp för det inte säkert att alla kan vara på geddon spela.

And from me to all you, Zogg Zogg!!!!!!!!!!

Martin Larsson

Du dagle, hur går det med det hela :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dagle

Citat från: "Martin Larsson"Du dagle, hur går det med det hela :?:

öh.... segt typ... det är inte mycket svar på tråden med folk som vill vara med... sedan vet jag inte om man skall skaffa neutrala host med mera... kommer att kolla upp sådant...

Måste ha inom kort vilka som skall vara med... då det kan bli ganska fullt på servern fort, när regestreringen börjar.

hmmm annars går det några i sommar

Martin Larsson

Det klart det blir fullt, men folk lär inte kunna skriva upp sig om dom inte vet vilket datum som det hela börjar, så se till att fixa den infon så kommer du med säkerhet få spelare oxå :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dagle

Citat från: "Martin Larsson"Det klart det blir fullt, men folk lär inte kunna skriva upp sig om dom inte vet vilket datum som det hela börjar, så se till att fixa den infon så kommer du med säkerhet få spelare oxå :idea:

Men då datum inte har kommit upp på esl så är detta lite jobbigt... men på clanbase tror jag att det har kommit upp (spelas under sommaren), men då den turneringen verkar ha väldigt mycket lägre nivå på spelarna och organisatörer så är jag skeptisk.... men har dragit tummen ur röven nu :D

Martin Larsson

Citat från: "dagle"Men då datum inte har kommit upp på esl så är detta lite jobbigt... men på clanbase tror jag att det har kommit upp (spelas under sommaren), men då den turneringen verkar ha väldigt mycket lägre nivå på spelarna och organisatörer så är jag skeptisk.... men har dragit tummen ur röven nu :D

Gôtt mos :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.