Blood Bowlliga (online)

Startat av Gobbos Spider, oktober 14, 2009, 15.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

Jerry. Du möter mina Skullcrushers... Frågan kvarstår, när kan du?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Ewers

Nisse skrev: Loren Patriots vill veta vilka de ska spöa i första matchen samt komma överens om tid för spel.

Svaret blir: Loren Patriots skall möta Pooftboys som spelas av Fredrik E. Föreslår Fredag em/kväll eller Lördag fram till kl 14.00.

Kram /F 8)

cracked_open

fredag eftermiddag/kväll skulle fungera fint slutar jobbet tidigt på dagen
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Usually_Insane

spikat säger 18.00 då
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Gobbos Spider

kollade ligan och matchpartners har bytts ut. Jag möter pannan och undrar när du kan?
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

dilba

Jag trodde man kunde ändra vilka man skulle möta men det gick inte så kolla vilka ni ska mäta på matches.

dilba

Nu är ligan igång och jag vann min match med 2 - 0 fast min motstånadre hade en hel del otur.

Det är en kille som heter DirtyCajun som jag inte vet vem det är men vi behövde en till så det är bara att skicka ett meddelande i spelet när ni ska möte honom.

cracked_open

Citat från: "Usually_Insane"spikat säger 18.00 då
kör i vind
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Usually_Insane

Jerry, Ignorera tiden, vi får se nästa vecka.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

dilba

Alla matcher ska vara spela senast söndag kväll så ni måste skynda er.

Niklas

då var min första match avklarad. DirtyCajun fick avsparken men alverna tog över bollen och höll kvar den till turn 8 då vi tog ledningen.

Andra halvleken ställde jag upp kanonbra och han spred ut sig. Såg vägen ligga öppen till 2-0 men slumpen ville annorlunda. Killen fick en blitz och lyckan vände. Han manglade ner mig ganska bra och foulade sönder mig lite kan man säga. 1-1 kom i hans 15:e turn och resultatet var ett faktum...

Fan också. Fick en klenare wardancer på köpet. :-( Han får helt enkelt bli en ny catcher

dilba

Första veckan är klart andra veckan ligger ute.

Det är ju BSK i helgen så spela klart era matcher innan torsdag.

Och Pannan var inte så jävla dryg utan fixa matchen snabbt. Och du
ska möta han som inte är från Sverige så skicka ett meddelande i
spelet när ni ska spela.

Usually_Insane

Ewers, Dina humans, Mina orcher... har bara Tisdag kväll Ledig

Går det bra?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Ewers

Tisdag fm är bättre men det går på kvällen men först efter 20.30. Med min tärningstur kommer det gå fort i vilket fall...

Ring eller messa mig, du har mitt nummer.

/F