Huvudmeny

WoW

Startat av Freij, februari 06, 2005, 13.31

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

It is evil, evil i say !!!!
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Niklas

Ingen som har lyckats med konsten att hitta spel på sista tiden? Ohlsèn??? Du med ditt jobb borde kunna fixa ett...

Usually_Insane

Citat från: "Dale"Om man spelar Alliance så verkar det vara Dragonblight som gäller för geddonfolket.

Som Horde har en del satsat på Z-nånting, den enda på Z. Det är en PvP-server.

så finns det en armagedon-guild eller hur får man kontakt med folk?

funderar på att starta en ny karaktär på en PvE server då PvP verkar dra till sig allmänt slödder som gillar meningslöst gankande.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"It is evil, evil i say !!!!

WORD :shock:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

Martin...

Du som jobbar på trad kan ju fixa ett av alla de ex som ni bara har liggandes på en lagerhylla i väntan på "nya servrar"...

Clifford

Han jobbar på GW, inte på trad

Heavy

För övrigt kan jag bara säga;

IT`S STILL EVIL !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Apanpapan

GW... Trad...

Ondskefulla kaptalisktiska bolag...

Samma skit, annat namn.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Håller med om att det är samma sak båda två...

Martin Larsson

Citat från: "Nisse"Håller med om att det är samma sak båda två...

Inte alls, vi säljer bara saker som tvingar köparen att faktiskt vara kreativ innan han kan spela med stuffet, dvs inga dataspel. Och f.ö.

Citat från: "Heavy"För övrigt kan jag bara säga;

IT`S STILL EVIL !

WORD again :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

Äntligen har det släppts mer spel... beställde mitt idag och får det imorgon...  8)

Hail Sigmar

Först vill ja säga att WOW e ett himmla roligt spel.

Vore kul om alla Geddoniter som spelar wow kunde lira på en och samma server. Det e ju synd att vi e utspridda vind för våg.

Jag har börjat på en ny server nu "stormreaver", PVP;  som en allaince trollkarl och det ska bli kul som fan. För de som e intresserade av att starta upp en ny gubbe, och vill spela på en PVP. Gå med i stormreaver.

Lite mer reklam för den servern.

Gillet jag e me i har över 60 medlemmar, fast de e svårt att få hjälp av dom me svåra Q.

Tills vidare.

Ha det gott!

Mvh
Henk





I övrigt kan ja säga att jag har en mäktig LV58 Dwarf Warrior som e
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Martin Larsson

Citat från: "Hail Sigmar"I övrigt kan ja säga att jag har en mäktig LV58 Dwarf Warrior som e

som e vad Henk :?:  :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

Vi försökte ju dra igång något liknande men det dör nog ut pga bristande intresse från de som var med...  :wink:

dagle

spelar snart kanske wow.... men orka betala för spelet :p :D... när  man inte behöver, spelar på crack serverar