VTES köpes!

Startat av Vtes, januari 20, 2009, 16.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Vtes

Hej Alla, everybody,

Helt färsk här och ber om ursäkt ifall jag postar totalt fel, redigera mig gärna rätt!

Iaf!

Är det någon som är intresserad (eller vet någon) att sälja sina gamla Vtes-kort får de hemskt gärna droppa mig ett PM, eller skriva här i tråden, om det nu går för sig dvs.

/Seb

Ewers

Prova att komma ner till lokalen imorgon eller någon annan onsdag så kan du prata med folk. IRL-kontakt fungerar såååå mycket bättre än via cyberrymden. :D

/F 8)

Vtes

hade jag gärna gjort om jag bodde i stan, dessvärre bor jag några mil västerut i en för er säkert känd semesterort! ;)

Iaf, om ni vet ngn som vill sälja etc så be dom skriva en lina!

Må väl!

Enekvist

Jag har funderingar på att sälja min samling. Den är rätt jäkla enormt stor. Har allt från 92-98 typ. Alla Jyhad, Alla V:Tes och de efterföljande expansionerna under den här perioden. Massor av alla kort, misprints and what not.
Behöver plats i min lägenhet - ut med samlingen och in med en ny soffa typ :p
Från den tiden vet jag ingen som hade en mer omfattande samling, men sedan dess har ju vatten runnit under bron iofs och förhoppningsvis har det kläckts människor som blivit galnare än vad jag var

dilba

Jag är intresserad av att köpa en del av dina kort Enekvist men jag har knappast råd med alla men det är säkert mer än jag på geddon som
vill köpa av dig.

Clifford

*flyttad till köp/sälj*

pannan

Också intresserad av att köpa lite kort.

Ewers

Jag är också intresserad av att köpa en del.

Kan man köpa en del eller vill du sälja allt till en och samma person?

/F