Vilken omsättning är det på 'geddon', nuförtiden?

Startat av alexeliasson, november 19, 2008, 19.18

Föregående ämne - Nästa ämne

alexeliasson

Jag var en av juniorerna, 13-14år, som bredde sina vyer under puberteten, på armagedon. Minns inte riktiga årslag men jag slutade hänga där runt tiden silvio's stöldturné sattes i ljus..

Hur är det nuförtiden? Vad gör ni där? Innan var det alltid någon där, varje dag - dygnet runt. Nu ser jag formella 'scheman' på hemsidan, är det endast folk där då, eller?

Minst sagt kul att hitta hemsidan, armagedon var ju trots allt en del av uppväxten om jag så pretentiöst får lägga fram det:)

soulreaper

Nej då folk är där även när det inte är schemalagt, men det är ganska smidigt att som nybörjare kunna vara säker på att det är folk nere i lokalen.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Gobbos Spider

Alex som i Johan Forsells polare?
Om det är så har jag saker som är dina.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

alexeliasson

nej, inte den Alex - du tänker alex andersson.

Läser att ni har finansiella problem nu, är det färre medlemmar?

Jag reflekterade över det häromdagen..rollspelsscenen kanske börjar dö ut lite nu när datorvärlden erbjuder så bra rollspel och liknande, eller?

Ewers

Kortfattat är det så att ungdomsrekryteringen och därmed iförlivandet av yngre aktiva medlemmar varit väldigt lågt under flera år. I år har frågan satts på sin spets av styrelsen och nästa år kommer nog vara ett avgörande år.

Sittande styrelse har dock öppnat dörrar och visat att det finns vägar som leder till en goda lösningar, det är dock upp till föreningens alla aktiva medlemmar att under ledning av nästa års styrelse ordna för en hållbar framtid genom att visa att det går att förändra föreningen till en ekonomiskt hållbart förening. Det är naturligtvis så att man skall tillgodose både nya och gamla medlemmars önskemål.

Vill påminna om att Marcus (Barcus på forumet) och jag (Ewers på forumet) sitter i valberedningen. Har man intresse av att sitta i styrelsen kan man med fördel pm:a någon av oss.


Det spelas väldigt mycket rollspel på föreningen, så mycket att det inte sällan är två eller tre grupper som får stångas om de två rollspelsrummen. Det är dock bara två grupper som är bidragsberättigade då vi övriga är för gamla i gården...

/F

biggabush

Stefan Spider skrev:
"Alex som i Johan Forsells polare? Om det är så har jag saker som är dina."

Vad har du om det inte är Johan Forsells polare då?
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)