Geddons WFB mästerskap 08!

Startat av Ola, september 29, 2008, 17.35

Föregående ämne - Nästa ämne

Ola

Hallå.

Enligt Emils tips så startar vi en ny tråd i ämnet.

Anmälda hittils:
Fia
Patrik
Ola
Dyne
AG
Fler?

Tid: 11/10 kl9.

Medlemskap i föreningen ger + i komp. (nä, men om du inte är medlem så får du inte vara med!)

Lokalen: Vi bokar härmed blå rummet och all-rummet med tillhörande bord och stolar för turneringen. Hör av dig om det skulle medföra några problem för annan verksamhet den dagen.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

dilba

Jag vet att alla inte läser detta forum så ofta så det kan vara bra att sätta upp en lapp på gedon.

Brain

Det är en ASL-dag då...

[/url]
Tomas Davidsson

Ola

Vilket innebär?
Inga ledig rum? Inga lediga bord? Nått annat?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Fluff

asl-dag bör innebära att allrummet är fullt av aslspelare.
ät en makaron till!

cracked_open

ASL och warhammer nördarna får väl göra upp om det lilla utrymmet på det manliga sättet. Rysk Roulette eller armbrytning  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ola

Ok.
Var står det att det ska vara ASL dag och hur mycket plats det tar upp? (antal bord = antal spelare/2?) Finns någon ansvarig?
Just nu behöver vi bara 2 bord(=blå rummet), men troligtvis så tillkommer det fler spelare(=fler bord=ta upp del i allrummet)
Säkert lösbart, men bra att känna till förutsättningarna innan.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Brain

Citat från: "Ola"Ok.
Var står det att det ska vara ASL dag och hur mycket plats det tar upp? (antal bord = antal spelare/2?) Finns någon ansvarig?
ierat

I kalendern på www.armagedon.se

Antalet bord har varierat men alla tre spelbord (inte soffborden) brukar nyttjas.

Citat från: "Ola"
Just nu behöver vi bara 2 bord(=blå rummet), men troligtvis så tillkommer det fler spelare(=fler bord=ta upp del i allrummet)
Säkert lösbart, men bra att känna till förutsättningarna innan.

Carlsson har ASL-dagen och han säger att det löser sig så det skall inte vara några problem.
Tomas Davidsson

jättem jorme

jag anmäller mig ola till wfb turneringen på geddon.

Ola

Tomas.
Kalendern ser ju fin ut, hur lägger jag lättast in en rad om WFB där?

Carlsson.
Vi är nu 6 spelare, mao ord vore det bra om vi kan ha en plats till, sofforna bredvid köket lämpligen.
Om det tillkommer två spelare till så kan vi börja diskutera en fjärde plats.

Klas, du är med.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Brain

Meddela Carlsson om det då han har kalenderkontrollen
Tomas Davidsson

Ola

Nemo är också med, 7 spelare.

Enkel målningsbedömning.

Jobbar på kompen, men det lutar åt att fler Core = bättre.

Jag föreslår att allas listor är öppna. Varjefall vad gäller vilka enheter man har med. Trots allt så har dina spejare kollat in motståndarens armé under tiden den närmar sig slagfältet och vice versa.
Praktiskt innebär det att man ställer upp HELA sin armé på brädet före deployment och förklarar vad allt är. Någon däremot?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

jättem jorme

CitatPraktiskt innebär det att man ställer upp HELA sin armé på brädet före deployment och förklarar vad allt är. Någon däremot?

det låter la bra,   8)

plus tycker jag att man visar att man har  waywatchers/camelon skinks  etc. det är så jävla dampigt om man  inte får reda på det innan motståndaren sätter upp dom i nån jävla skog i din deployment  :?

dilba

Det började vi nio va och är det 3 matcher eller ?

jättem jorme

CitatDet började vi nio va och är det 3 matcher eller ?



det börjar vid nio ja o det är la så många matcher vi känner för tror jag. det tycker jag. vi spelar tills vi stupar! :P

men vi är ju sju så du kan la gå tidigare om du måste ut o supa o slåss