WFB!

Startat av Ola, september 08, 2008, 13.51

Föregående ämne - Nästa ämne

Ola

Regelboken/pärmen till Warhammer Fantasy 7th ed är försvunnen. (såvida jag inte missminner mig och det aldrig funnits någon)
Jerry, Nemo och jag letade igenom blå rummet med omnejd igår utan resultat.
Vill den som vet något om detta vänligen återkoppla. Ännu hellre lämna tillbaka den.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Robin

Afaik har det aldrig funnits någon. Finns dock en bok i mitt skåp.
Jag vann combat med 13.

Ola

Ehh, alright. Jag har ju väldigt bestämt för mig att jag bläddrat i en pärm med 7th i, men om du säger så så är det väl så. (skeptisk)
Idé att ta tag i det då?!
Borde väl inte vara för mycket begärt att föreningen äger ett ex av spelet Warhammer Fantasy Battles gällande regelverk. (KÖP!!)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

jättem jorme

CitatRegelboken/pärmen till Warhammer Fantasy 7th ed är försvunnen
du menar pärmen som vi brukar ha för att slå upp     terräng i. det är inte 7:e editionen utan 6:e.. men iaf om du menar den såg jag den senast när jag o fia spelade. den 31 aug(tror jag)  det var två ungdomar där som spela nån av dom kAnske har lånat/snott den  :lol:

cracked_open

Citat från: "jättem jorme"
CitatRegelboken/pärmen till Warhammer Fantasy 7th ed är försvunnen
du menar pärmen som vi brukar ha för att slå upp     terräng i. det är inte 7:e editionen utan 6:e.. men iaf om du menar den såg jag den senast när jag o fia spelade. den 31 aug(tror jag)  det var två ungdomar där som spela nån av dom kAnske har lånat/snott den  :lol:

Nej den var där
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

jättem jorme

okej, ja jag har inte sett nån pärm med 7:e regler där överhuvudtaget.
kanske för att det är som robin säger, den existerear inte då  :wink:

CitatBorde väl inte vara för mycket begärt att föreningen äger ett ex av spelet Warhammer Fantasy Battles gällande regelverk. (KÖP!!)

köp köp köp ola

Ola

Precis Klas, fast du skrev fel namn på slutet. Robin ska det vara.
Köp boken! Nu!
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

jättem jorme

jag har en såndära liten regelbok från  bfsp boxen i ett  dåligt skick som jag kan ta o lägga där , kollar ändå  alldrig i den    

fast du kan ju ta o köpa en ny stor regelbok ola, du har ju ett fast jobb o delar läghenhets hyran med din sambo. så jag vill se den där inom en vecka :P    

p.s det är en order