BSK 23 - 2005

Startat av Clifford, november 10, 2004, 06.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Skall vi ha ett BSK 2005?

Ja!
35 (94.6%)
Nej!
2 (5.4%)

Antal personer som röstat: 35

Omröstningen har avslutats: november 10, 2004, 06.28

emil

Vad har bsk för ngn webadress nu igen, folk frågar... :oops:

Clifford


Martin Larsson

Citat från: "dilba"Jag hjälper inte till på WFB men jag kan jobba i kisoken.

Buffy är arg

Huh???Det sa du ju innan :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"bsk.sverok.net, länken finns också från www.armagedon.se


Asså, var det inte en tanke att se till att flytta BSKs site hit oxå, eftersom ovan nämnd server mer är känd som Krashrox efter förra årets fadäser :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Jo, det kommer väl ske nån gång när nån orkar bry sig

Martin Larsson

Citat från: "dilba"Jag hjälper inte till på WFB men jag kan jobba i kisoken.

Buffy är arg

FEL, Buffy e KASS :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Jo, det kommer väl ske nån gång när nån orkar bry sig

Vem är den magiska "nån" och hur kan man kontakta denne för att få den att bry sig. Det börjar bli dags för det nu. Det är enligt mig inte aktuellt att ha siten hos sverok i år igen pga förra årets megakrasher :x

Kommer det att vara något konventsmöte nån gång i framtiden, och ännu mer intressant, kan det helst låta bli att vara klockan 1300 på en söndag så jag får vara med. Söndagar funkar om det nu är en måste dag men inte före kl 1800 :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Anders

Jag updaterade utseendet på BSKs forum en aning, önskemål etc kan PMas till mig här eller på BSK-forum eller emailas till mig (email enl. profil).

Jag är 100% med på att jobba för att det skall bli ett BSK 2005. Anything I can do. Jag tänker även forts. som ANSV. SÄK om jag inte blir totalt nedröstad...

dilba

Jag kan nog hjälpa till med WFB men jag kräver att min ost arme får bra komp. Jag kräver också att Sebbe hjälper till.

Clifford

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Clifford"Jo, det kommer väl ske nån gång när nån orkar bry sig

Vem är den magiska "nån" och hur kan man kontakta denne för att få den att bry sig. Det börjar bli dags för det nu. Det är enligt mig inte aktuellt att ha siten hos sverok i år igen pga förra årets megakrasher :x

Kommer det att vara något konventsmöte nån gång i framtiden, och ännu mer intressant, kan det helst låta bli att vara klockan 1300 på en söndag så jag får vara med. Söndagar funkar om det nu är en måste dag men inte före kl 1800 :?:

Prata med Dina om möten, i övrigt kan jag säga att BSKs forum är stabilt just nu och kommer så förbli men om folk vill kan vi länka den adressen till en ny tex armagedon.se/bsk och lägga forumet där.

En sak till: Bsk 23 har lokalproblem för de som inte vet det. Bäckäng byter hela ledningen och vi kanske inte blir önskvärda i höst. Oavsett vara eller icke vara så kan vi inte få besked förrän i mitten av augusti om  vi kan vara där.

Heavy

Cliff - Låter jäkligt oroväckande .... :/
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"
Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Clifford"Jo, det kommer väl ske nån gång när nån orkar bry sig

Vem är den magiska "nån" och hur kan man kontakta denne för att få den att bry sig. Det börjar bli dags för det nu. Det är enligt mig inte aktuellt att ha siten hos sverok i år igen pga förra årets megakrasher :x

Kommer det att vara något konventsmöte nån gång i framtiden, och ännu mer intressant, kan det helst låta bli att vara klockan 1300 på en söndag så jag får vara med. Söndagar funkar om det nu är en måste dag men inte före kl 1800 :?:

Prata med Dina om möten, i övrigt kan jag säga att BSKs forum är stabilt just nu och kommer så förbli men om folk vill kan vi länka den adressen till en ny tex armagedon.se/bsk och lägga forumet där.

En sak till: Bsk 23 har lokalproblem för de som inte vet det. Bäckäng byter hela ledningen och vi kanske inte blir önskvärda i höst. Oavsett vara eller icke vara så kan vi inte få besked förrän i mitten av augusti om  vi kan vara där.


Ålrajti then, då vet jag det. Gällande lokalen så kommer det nog lösa sig får man hoppas, annars så e geddon stekt på riktigt :(
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

vi måste ju se till att bäckäng fattar att vi kan vara där, det är ju bara skitsnack. finns ingen anledning till att inte låta oss vara där.

jag kan säkert hjälpa till med wfb om det behövs, annars kommer jag nog bo i kiosken och göra mackor i sömnen.


jag kan även lägga över bsk-sidan samt forumet på armagedon.se om det är vad vi vill göra.
adressen bsk.armagedon.se borde gå att göra utan stora problem.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dilba

Jag har hört att om jag hjlper till med WFB så kan jag inte spela WFB så det kanske är bättre att jag hjälprt till med 40 k eller står i kisosken.
Annars kan Sebbe ha hand om WFB, 40 K och stå i kiosken. DEt klarar han.

emil

Vem har du hört det utav Buffy? Personligen så tycker jag att det går alldeles utmärkt så länge man har minst en till två huvudarrangörer som har hand om det viktiga.