WFB miniturnering!

Startat av Ola, januari 28, 2008, 08.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Ola

Alla: Är det någon som kan tänka sig att möta WoodElves 2gg?
Frågan är ställd till er trädkramare åxå.
Annars offrar jag mig. Gick väldigt bra sist...   :twisted:
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Ola

Vi har fått ett avhopp. Hur vi straffar honom (gatulopp, stening, allmän bespottning i stocken utanför Geddons lokal) kan vi dryfta senare.
Men frågan är, har vi nån annan som kan ta hans plats? Hör med polaren etc. Eller vem som helst som läser är givetvis också välkommen.  :)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

fia

ola: får jag åka med dig ner till föreningen i morgon? jag kan komma ner dit där du bor så behöver du inte köra upp och hämta mig.. hade bara varit skönt att slippa gå hela vägen..
ny i stan

krexx

Tjo!
Andreas från Borås här.
Lite sent påkommet att börja skriva nu, men ändå =)
Tänkte meddela att Johan D inte kommer kunna närvara på lördagen pga jobb, han skall dock försöka komma så tidigt han kan på söndagen.

Sedan har jag en liten fundering ang. målning och sådant, då jag har en ganska icke komplett arme, saknar en massa slavar o clanråttor m.m. så brukar vi spela med "proxy". är detta ok även med er, eller är det WYSIVUG som gäller?

"Back to our hooooles!!"
/Skaven Andreas

Ola

Alla topp 5 spelade 5 matcher.
1 Ola 72p
2 Patrik och Fia 60p
3 -
4 Martin Nemo 58p
5 Andreas Agge 57p
6 Klas 41p, 4 matcher
7 Johan N 38p, 4 matcher
8 Dyne 20p, 2 matcher
9 Per 18p, 3 matcher
10 Fredrik(2 matcher) och Andreas J(4 matcher) 14p
11 -

Andreas oerhört snygga Dvärgar kammade hem 11 av 12 målningspoäng (omröstning), poängen är medräknad ovan.

Hoppas inga räknefel smygit sig in.

Tack för alla trevliga speltimmar och hoppas ni har lust att komma tillbaka!   :)

PS Vill du spela nån gång framöver, lägg in en fråga här på forumet.
PS2 ChaosKhorne fick stryk med 1485p i "finalen". :twisted:
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Andreas Graae

Haha så du spöade Khorne killarna .P kul det du.
ja jag får tacka för en mycket lyckad helg, trevligt motstånd o allt :D
Får tacka igen för alla kommentarer om Dvärgarna :P kom ju upp sig en bit med de poängen, för jag klarade ju uppenbarligen inte att vinna utan spela Draw hela tiden(Fia 499 pts .... ONE DAMN POINT ;P)

Men som sagt spelar gärna igen så håller mig uppdaterad på forumet!

Ola

Tack själv Agge, det var trevligt att få möta en så schnygg armé. :)
Spelade Draw(cupVPchart) mot Nemos grönalger i måndags. 320p till hans fördel. :(
Attans 2+/3+ S4 pilskurar.  :evil:
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

krexx

Måste ta chansen o tacka för trevliga timmar jag med, mina döda råttor till trotts. Har nu målat lite fler, tror det är det som gör hela skilnaden, tror mina tärningar känner på sig att jag lagt ner lite mer tid, för jag spöade på chaos i helgen med en massacre, så nu är jag redo för att möta någon någon dag, vet dock inte riktigt när jag kan, men finns det intresse att möta lite råttor någon dag framöver så kan man kanske styra upp något? =)
/krexx AKA Andreas

jättem jorme

jag kan möta dig med tomb kungar lr ogräs  /klas

krexx

tackar för erbjudandet!
skall dock jobba ner över holland i veckan, men veckan efter det kan man kan styra upp en liten match?