Kioskfolk

Startat av Xyzar, september 30, 2007, 18.36

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Tråden som borde dykt upp för länge sedan igentligen, men jaja.

Folk till kiosken behövs i år igen. Förra året blev det faktiskt överfullt! fick säga nej till 2 personer som släntrade in sent. Och kommer ha samma styrka i år igen också, men med ett större konvent så platserna kommer nog försvinna ännu snabbare.

Så skynda skynda, anmäl anmäl!

Behöver 16 pers allt som allt.

Skicka fullt namn och kontaktuppgifter så som mail och helst telefonnummer till min mail så är ni anmälda. Om ni är många som vill jobba behöver jag vara en persons nummer som kontaktperson så litar jag på att han/hon kontaktar resten. Men jag vill ha allas namn.

Johan Lindén
Mail:Linden.Johan@gmail.com
Tele/sms: 070-373 59 53

Desto tidigare ni anmäler er, desto större makt får ni att få välja tider när jag väl bygger upp ett schema. Jag kan inte alltid lova något. Men jag vill absolut inte att någon ska missa något de vill gå på

Regler:


Åldergräns på kiosken är 15, men det går att diskutera i vissa situtioner, kommer inte vara helt omöjlig, vill bara inte ha ett skift med 13åringar.

Ersättning kommer att bli inträde och mat i år(så länge jag inte missat något kritiskt möte) istället för t-shirts och kraffs. Och jobbpassen man jobbar kommer troligen vara som förra årets; 2 á 6 timmar. Så länge inte alla har något väldigt emot det.

Anser jag att någon inte sköter sig pga skäl som, inte håller rent, inte bemmannar kiosken, inte dyker upp till skift, Stjäl!, snattar,låter andra jobba åt er utan att låta mig veta, beter sig otrevligt eller liknande så har jag rätten att sparka ut dem ur kiosken och sedan får de gå och betala inträde om de fortfarande vara på konventet.

//Mvh Johan Lindén
There is no IRL, there is only AFK.

Kalle

kalle här, har mailat innan..

har varit i kiosken de senaste 4-5 åren och tänkte fortsätta :P
jag och en polare anmäler oss

jag vet inte om hon kan hela tiden, men jag kan sitta där anytime, bara jag får lite rast ibland
Estoy solo mirando!

fia

jag ställer gärna upp.. så länge det inte krockar med det warhammer jag hade tänkt vara med på.. men det går kanske att fixa så att det inte gör de?

finns det någon åldersgräns.. min lillebror ville gärna hjälpa till.. men han är bara 16.. ganska mogen för sin ålder.. men som sgat bara 16..
ny i stan

Kalle

det borde gå, jag fick som 14-åring :lol:
Estoy solo mirando!

fia

det låter juh possetivt
ny i stan

Xyzar

Som förra året, trevligt att ni skriver här i tråden att ni vill, men det jag vill ha är kontaktuppgifter(som mail, hemskt gärna telefonnummer) mailat till mig, så jag verkligen har dem som riktiga människor, visade sig att 3 pers förra året inte riktigt fanns typ =P.

Sätter en Åldersgräns på 15 år att jobba i kiosken. Men jag är inte en naziledare, så hör av er om ni tex är 3 kompisar på 17, 18 och 14 och vill jobba i kiosken, det går att diskutera. Vill bara inte se ett skift med 13 åringar som har det väldigt svårt att hänga med. Vore inte kul för någon.

Men kan ju tillägga att anser jag att någon inte sköter sig pga skäl som, inte håller rent, inte bemmannar kiosken, inte dyker upp till skift, Stjäl!, snattar,låter andra jobba åt er utan att låta mig veta, beter sig otrevligt eller liknande så har jag rätten att sparka ut dem ur kiosken och sedan får de gå och betala inträde om de fortfarande vara på konventet.

Även desto tidigare ni anmäler er med kontaktuppgifter osv, desto större makt får ni att få välja tider när jag väl bygger upp ett schema. Men glöm inte, det är jag som har den totala makten >=).

//Mvh Das kiosk
There is no IRL, there is only AFK.

Ewers

Härligt med en auktoritär ledare för kioskfalangen!  :D

/F  8)