Borde man inte...

Startat av Greger, september 23, 2007, 21.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Greger

...ha en utomordentligt tydlig länk på armagedon.se till konventshemsidan?

Det finns en men den står längst ned i texten och under förra årets rubrik. Inte så lätt att hitta för den nyfikne, kanske!?

Kan man lägga en stor phfet länk på forumets förstasida också?

Ett banner vore toppen tycker jag :)

Näsvis i Paris

fia

hur går det med anmälningen? jag har folk som skulle vilja anmäla sig med vet inte hur..
ny i stan

Jocke Rapp

Borde man inte dessutom snart börja lägga upp en massa trådar på alla möjliga forum och göra reklam för konventet och berätta att det blir av?

Jag tror att det finns många som vill veta att det händer något, så det inte planeras in en massa andra dumheter som krockar med BSK. Ni verkar ju vara all set, så varför inte gå ut med info?

Ewers

Hej och välkommen hem Fia!

Hoppas att det går att anmäla sig... Är utan dator sedan en månad och man är ju totalt handikappad utan.

Bra synpunkter, vi fixar!

/F

fia

tack så mycket..

är det jag som är korkad eller går det inte att anmäla sig än?

jag kommer inte ihåg hur det blev.. har jag tagit på mig nått arbete när det kommer till bsk.. jag glömmde bort om jag gjorde de.. jag har ganska fullt upp i skolan.. som vanligt har jag en tendens att ta på mig en massa..
ny i stan

Beorn

Hej!
Anmälningen kommer igång under veckan, förhoppningsvis på onsdag.

Jag behöver mer arr.texter också - På kortspel, figurspel, rollspel, lajv har vi knappt någonting. Förutom texter så vill jag veta vilka tider det kommer att köras på (följ gärna arbetspassindelningen - var 4:e timma, alt. brädspelspassindelningen - varannan timma).
Björn