Konventsmöte 4½

Startat av Ewers, augusti 14, 2007, 21.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Hejsan!

Jag har nu varit i kontakt med Kongressbyrån, Kåren och Högskolan. Dessutom har Carlos varit i kontakt med fritidskontoret. Dessa kontakter för med sig att jag har goda nyheter att förmedla.

Tiden är knapp och nu måste vi sätta igång med förberedelser inför konventet! Därav att jag hoppas att så många av alla er som är intresserade av konventet kommer på mötet.

Mötet hålls kl 13.00 söndag 19/8 (nu på söndag)

Vet att det är kort varsel men vi hade ett möte i söndags som var väldigt ensamt...

Mvh /Fredrik  8)

Anders

Tjenare,

Kan tyvärr inte komma idag, men här kommer en kort update från SÄK.

Har under tidigare delar av året varit sjukskriven och massa mög för att min förbaskade sköldkörteln inte funkar som den ska. Nu har jag fått besked om att den ska opereras ut och detta kommer troligtvis ske i oktober någongång. So far so good, bara det att det är 3 veckors "absolut" sjukskrivning efter OPen då jag inte får göra något. Så jag hoppas att detta kommer ske tidigt i oktober så att jag har möjlighet att köra SÄK ändå. Om det verkar som om jag får förhinder till årets konvent (Satan förbjude!) så kommer jag natürlich att försöka fixa en ersättare för mig själv.

In other news så har jag fler egna radios nu än förra året (5 eller 6 stycken, kompletta med bordsladdare etc) så den biten löser sig nog. Behövs i.a.f en "Sverok"-radio för att kunna kommunicera med resten av STABen dock. SÄK kommer väl bli en 4 personer eller något sådant, som tidigare år.

Anders Fager (Gottik, The HellGame etc) har mailat mig och börjat undra om konventet etc, så jag kommer förse honom med den information jag har (och kan hitta här) när jag svarar på hans mail snarast.

Posta gärna protokoll från mötet här så jag vet vad som händer, och jag ber om ursäkt att jag inte har möjlighet att dyka upp idag.

:!:

Kalle

Datum för konventet?
Allahelgonahelgen som vanlish eller?
Eller är det kanske helgen efter?:D då kan jag vara med 8)
Estoy solo mirando!

Ewers

Konventet går av stapeln på allhelgona som vanligt.  :D

Anders: Lycka till med operationen! Hör av dig när du mår bättre!

/F  8)