Någon M-wolfare som vill ta en dust i wfb söndagen 14/6?

Startat av Henk, juni 17, 2007, 10.18

Föregående ämne - Nästa ämne

Henk

Tjo! Titlen säger allt!

Handsken är kastad. Någon som vågar ta emot utmaningen? Kan även lira på lördagen, fast då e jag bakis o kan inte köra ut till Kinna.

Mvh

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Henk

All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

lt pain

Utmaningen är tagen. (preliminärt)  :?

Och jag kommer att spela Dvärgar.  

Hur många poäng?

Kanske någon annan på M-Wolf kommer med?

Med vänliga hälsningar
Patrik

Henk

2250p. vad sägs om det? Orcs&gobbos står det på menyn. Tid kan vi säga när du vet bättre om du kan lira på söndagen. Låter det bra?

Mvh

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

lt pain

Nu har jag konsulterat med regeringen och fått tillåtelse att transportera mig till den vackra staden Borås för att kriga med mina små dvärgar.

Säg en tid Henk så är jag där. :wink:

Med vänliga hälsningar
Patrik

Henk

Hehe. är det på lördag eller söndag du menar. Jag kan lira när du vill, så säg en tid som passar dig, om det är på lördag vore det bättre om det blir lite senare, då jag har bråkat med bakfylleguden, o den Guden hatar mig och cursat med med kraftiga baksmällor. så nån gång efter 14 på lördag och söndag går bra närsomhelst, jag e morronmänniska. Jag kan oxå ta mig ut till Kinna om du hellre vill spela där ute, inte på lördag dock.


Mvh

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Henk

Hehe. är det på lördag eller söndag du menar. Jag kan lira när du vill, så säg en tid som passar dig, om det är på lördag vore det bättre om det blir lite senare, då jag har bråkat med bakfylleguden, o den Guden hatar mig och cursat med med kraftiga baksmällor. så nån gång efter 14 på lördag och söndag går bra närsomhelst, jag e morronmänniska. Jag kan oxå ta mig ut till Kinna om du hellre vill spela där ute, inte på lördag dock.


Mvh

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

lt pain

Jag kan tyvärr bara på söndag så om du vill spela på M-Wolf är du och om någon vill följa med hjärtligt välkomna (alla är alltid hjärtligt välkomna till oss) :D

Jag kan även ta mig till den vackra staden Borås och kanske få med mig två ytterligare spelsugna vargar  :twisted:


Så vad tror du om 11 tiden antingen i den lilla lyan Kinna eller i Staden Borås ?


Med vänliga hälsningar
Patrik

Henk

Ja kör ut till Kinna, de e inga problem, bara kul att ventilera bilen emellanåt. Ja är ute runt 11tiden. Om det vill sig väl o så kan vi kanske ta en megadust, med 2 spelare på varje sida, om vi får ihop folk osv.

Ska bli kul som fan o lira WFB :)


Synes på söndag
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

cracked_open

Jag kan var med på en MEGA DUST  :D  Mina Ogres kan bidra med muskler till den ena sidan i sann DOGS of war Stil  :twisted:

mvh/Jerry
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

lt pain

Jag skall kolla med Daniel D som i sådant fall spelar high elfs.

I annat fall ses vi vid M-Wolf på Söndag vid 11 tiden

Mvh
Patrik

Henk

All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

lt pain

Jag och Daniel tackar David , Jerry och Henk för en väldigt trevlig söndags match.

Vem som vann behöver vi ej nämna för någon istället kan man ju vara med nästa gång eller nåt.

Med vänliga hälsningar
Patrik

Ps glöm ej att anmäla er till games day 4 Lördagen 28 juli 2007
(40k se länk)
Ds

cracked_open

Jo det var en väldigt intensiv dust och många skratt  :D
Måste vi helt klart göra om  :)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Henk

Det va skoj som fan o lira, det får vi göra om snart igen :)

Mvh

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!