Anmälan till kioskarbetare under bsk 23

Startat av Waaaagh, oktober 09, 2005, 17.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Waaaagh

Tjenare.. Geddon vill ha DIG till o arbeta i kiosken under BSK 23
Så var vänlig att skriva Namn, Ev telnr, Om du har speciella tider då du absolut inte kan jobba i kiosken ( Om du är med o arangerar andra spel eller etc )

OBS!!!! alla kan inte få önske tider men ju mer folk vi äro ju bättre tider ni får. Som det brukar heta..

// Henke (som ni även kan prata med angående detta istället för o ta det här.. )

Kalle

At last!

Kalle är jag, 0737 13 48 84

kan var där så gott som när som helst
Estoy solo mirando!

cracked_open

Kan tänka mig hjälpa till under bsk men jag har skrivit upp mig på listan i lokalen ;)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh

Behövs fler annars blir det inte roligt o stå i kiosken.....

Ps vi är nu tre modiga här Ds

Martin Larsson

Bra initiv Henke :!:

Tips för fler segrar i din kamp :arrow: Leta reda på namnlista på folk som jobbat i BSKs kiosk tidigare år, och allra helst telefonnummer oxå och sätt dig och ring runt och fråga, folk uppskattar ett telefonsamtal mer än ett massmail :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dagle

tror att jag kommer att stå i kiosken eller jobbpoolen (eller jobbpolen :D). Kommer att ge svar senare.

soulreaper

jag anmäler ännu en gång min kompis therese tengdahl så vitt jag vet kan hon jobba när som helst pm:a mig ang. hennes telnr eller slå mig en pling på 070-5745483 så kan ni få det., hon vill inte att hennes nr ska ligga ute på internet
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

sebbe

jag kommer typ finnas där när jag inte gör något annat, vet tyvärr inte när jag kommer dit, blir förmodligen inte förrän fredag.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

cracked_open

hmm har du löst kiosken henke ?  Har inte hört något men 0706932887
jag kan hjälpa till lite överallt emellan 40k matcherna ;)
//Jerry
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Kalle

ey

jag har ju anmält intresse och jag undrar om min flickvän kan vara med? hon är inte medlem i gedon men personal är personal  :D

hon vill gärna, och OM det går bra så vore det ännu bättre om vi fick samma tider

mvh: kalle
Estoy solo mirando!

Clifford

Klart man kan jobba även om man inte är medlem på Geddon. Geddon har inget med konventet att göra på det planet.

Waaaagh

Tjo allesammans....

ursäkta att jag inte hunnit svara men datorn hemma har varit kass o inte hunnit komma hit så ofta.

Fler folk behövs och jag kommer o ringa runt till folket snart så kan vi se va vi kan fixa..

Ps det behövs fortfarande ganska många så säg gära till era vänner och etc att dom måste vara med o fixa detta :D

Mrihswith

hej.. Elina på nummer 0763135340 kan stå i kiosken ..
men ja behöver lite fakta..
t.ex om jag får mat under tiden jag är där och om ja får "sova"  där gratis eller om ja behöver betala nått..
skulle va bra att få svar snarast... :roll:

Mrihswith

hej.. Elina på nummer 0763135340 kan stå i kiosken ..
men ja behöver lite fakta..
t.ex om jag får mat under tiden jag är där och om ja får "sova"  där gratis eller om ja behöver betala nått..
skulle va bra att få svar snarast... :roll:

Clifford

Klart det är gratis inträde om man jobbar, och du kan sova där samt får middag varje dag i form av matkupong.