Nyinflyttad och spelsugen!

Startat av Tony, januari 06, 2005, 02.17

Föregående ämne - Nästa ämne

Tony

Hallå Geddoniter!
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skickar en liten post på detta forum där jag vill göra er uppmärksamma på att jag finns i Borås sen nåra månader och jag är spelsugen.
Kommer från Åmål och är 30 år gångna har spelat ett tag så ville bara kolla om det är nån som har en öppen plats för en sugen sälle. Rollspel gärna , kortspel vad som helst bara det är kul.  :D
...smaka på riset...

Usually_Insane

Tja, jag vet en som ville starta en ny grupp, var bara lite för få personer tyvärr  :(

Sen kanske western har någon plats, du får kolla med dom.

Annars så får man väl välkomna dig till armagedon, välkommen!
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Dale

Det lättaste sättet att komma med på lite spelande är med största sannolikhet att besöka föreningslokalen och prata med folk. Det är få som vill "köpa grisen i säcken" så att säga, de vill hellre prata ansikte mot ansikte innan de lovar något. Lokalen är öppen när det är någon med nyckel där, vilket inträffar dagligen (julafton är lite osäkert, men det händer). Efter 15:00 är ett hett tips att komma på vardagar, då många jobbar/går i skolan. Många dyker upp för att umgås utan att ha något spelande planerat.

Välkommen till Armagedon!

MVH
Martin Dalevik

Tony

Jag förstår fullständigt att folk vill veta vad det är för en kuf som vill vara med, så vad jag ville med detta var bara att kolla om det fanns öppningar sen har jag allt planerat att ta mig ner till er lokal för att kolla runt lite.
Jag har varit där en gång för en massa år sen när en annan åmålsbo läste här nere. :)  
Tack för tipsen.
...smaka på riset...

Clifford

ryktet säger att Mr. Donovan Deluth söker sällskap utan skrupler i Westernkampanjen.