Anmälan till kioskarbetare under bsk 23

Startat av Waaaagh, oktober 09, 2005, 17.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Dina

Ok, vi tar det en gång till. Om du ska jobba mindre än för ett helt gratis konvent, föranmäl dig. Om du ska jobba hela konventet, hoppa över föranmälningen.
So long, suckers!

Mrihswith


Kalle

eö... jag ska på Dark Funeral's signering i gbg på lördagen (på dagen) kan jag ta jobbtider på kvällen på lördag?
Estoy solo mirando!

Martin Larsson

Det är nog inge trubbel alls, skulle jag tro, bara den ansvarige vet om det i god förväg.....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Waaaagh

Ok nu kör vi såhär folk som vill jobba skriver

1.  NAMN
2. Telefon nr
3. NÄR ni kan / då ni absolut INTE kan jobba i kiosken
(måste vara ett bra skäl alltså inte "jag vill inte jobba efter 22.00 för det är tråkigt" eller liknande.. Yngre arbetare som måste vara hemma på nätterna pga att deras föräldrar säger så  är då alltså sånna som inte kan jobba efter 22.00..)

Ni som redan skrivit skriv gärna igen då det är lite rörigt just nu..

SKRIV ENDAST EN GÅNG OCH SE TILL OCH FÅ MED ALL NÄDVÄNDIG INFO.. ( Se punkt 1, 2 och 3)

Tackar på förhand // Henke.  som vill få klarhet i vem var och när.....

sebbe

Hej jag heter sebastian öwall mitt telefonnummer är 0733748357 jag kan jobba fredag kväll och framåt.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Waaaagh

Bra presis som sebbe nu gjort vill jag att alla gör..

cracked_open

Jerry Hammarberg kan jobba under hela bsk men har 40K matcher att spela. 0706932887
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

soulreaper

hej! Pierre Åberg här kan jobba 8/dag men vill hinna kolla på minst en av dantes whfb matcher..tel.070-5745483

Jag pm:ar henke om min väns nr, så får du snacka med henne
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Kalle

Karl Sunneskär, kan jobba under hela konventet förutom mellan 14 och 17 på lördagen. 0737 13 48 84
Estoy solo mirando!

Mrihswith

Elina Tengdahl  ppå nummer 0763135340 kan stå i princip när som helst.. fast jag åker hem på lördag kväll..
------------------------------------------------------------------------------------
jag undrar även vad man ska ha med sig om man ska "bo" där under konventet?

Tallires

Therese Tengdahl, du har mitt nr. Jag vill liksom soulreaper kolla på minst en av dantes whfb matcher, annars kan jag stå i princip när som helst..

MOB

Elina: Klassiska bo-på-konvent-attiraljer är; hygienartiklar (tandborste, schampo, tvål), ombyte (efter eget tycke och smak), sovsäck, liggunderlag/madrass. Öronproppar är inte heller så attans dumt att ha. Sov gott!
..........
MOB

Mrihswith


maxx

En del som anmält sig här, dock inte tillräckligt för att få humana pass..
Själv kommer jag finnas där (i princip) från torsdag morgon tills slutstädet är klart.

Har ni frågat era mammor?  :cry:
Min mamma kan iaf inte komma, tyvärr  :roll:

//Max