Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

dilba

Jag kanske är med det beror på när. Kör ni med att vinnaren får
alla korten eller ?

pannan

När vi körde för ett tag sen körde vi att folk fick picka rares i ordning efter hur bra det gått för dom i matcherna. Minns inte om det var uncommons också?

Plutonergy

Det innebär att vi har fyra spelare?

1. Plutonergy
2. Pannan
3. Roligt
4. Dilba

Jag kan inte spela 18:e & 19:e.
Det är "kortspelsdag" på onsdagar på Armageddon, skulle vi kunna lägga det på Onsdag kväll, eller vill ni att vi spelar vid gryningen på söndag morgon som vi gjorde senast?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Kan vara med och spela efter nästa helg först (25 maj och framåt) så jag avvaktar nästa draft (eller ifall ni inte hittar något datum till denna :-))
Tomas Davidsson

Xyzar

Är gärna med, kan dock vara lite upptagen helgerna framöver, men kom med datum så ser jag om jag kan =)
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Är upptagen helgen 23-24 maj, men kan jag nog lö eller sö de tre kommande helgerna efter det.

Cugel

Kan preliminärt vara med på draft även om jag inte kommer ihåg hur det spelas.
Jag är så kool att min kroppstemperatur ligger en grad under den absoluta nollpunkten.

Plutonergy

Tyvärr har jag inte vart så ofta på Armageddon att jag känner till rutinerna riktigt. Men om det öppnar 18:00 så tycker jag att vi skulle försöka samlas till en draft på 4 spelare nu på Onsdag (20:e maj) med start 18:00 vi bör då vara klara till 22:00.

Det finns booster så det räcker om vi skulle bli 8 spelare, jag vet inte om man kan spela på 6???

Jag åker iväg 2 dagar och kommer inte kunna bevaka tråden förräns på Onsdag morgon. Ser allt bra ut här i forumet på Onsdag blir det draft på kvällen :)

Onsdag 18:00
Boosters ALARA/ALARA/CONFLUX
Tag med egna basic länder
Pris: 90 kr
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Jag kan på onsdag kväll. Finns väl ca 20-25 pers kanske med nyckel till lokalen, är någon av dom där är det öppet, annars inte. Jag har inte nyckel, men om Brain är med så har han nyckel.

Xyzar

There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Citat från: "pannan"Jag kan på onsdag kväll. Finns väl ca 20-25 pers kanske med nyckel till lokalen, är någon av dom där är det öppet, annars inte. Jag har inte nyckel, men om Brain är med så har han nyckel.

Beror på ifall jag är färdig med alla min förberedelser inför min Toastmasterroll i helgen.
Hör av mig i tråden ifall jag kan medverka, annars får ni greppa någon annan
Tomas Davidsson

Xyzar

Darn har tvätttid klockan 16-20 och jag kan inte missa det, har fan inte ett rent plagg hemma =D
There is no IRL, there is only AFK.

dilba

Jag kan inte vara med på onsdag. Söndagar funkar bäst för mig.

Plutonergy

Det verkar inte som om vi får ihop tillräckligt med spelare för en draft ikväll.

Jag är hemma nu och bevakar tråden ifall om det skulle ske förändringar.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Vilka kan spela nu på söndag?
Tid törs jag inte föreslå då jag antar vi måste ha tag i någon med nyckel :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...