Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Andreas Graae

Jag behöver inget från PP på ett tag.

Jg kommer vara i Borås tidigt under Torsdagen för elinor ska med in. Men jag hör av mig under dagen när jag kan tänkas vara eller vilja vara på geddon.

Ska jag printa ut SR2015 så det finns på klubben? Tänkte ta ut ett dokument till mig själv nämligen.

Cassarus

Jag kan lite när som, har ett par nya listor att testa. Och printa gärna ut ett par extra!
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Citat från: Andreas Graae skrivet januari 12, 2015, 19.41Ska jag printa ut SR2015 så det finns på klubben? Tänkte ta ut ett dokument till mig själv nämligen.

Varför inte, det skadar ju inte direkt att ha ett exemplar liggandes :)
Lättare än att feppla med PDF i telefon....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gustaf Eklund

Kan inte spela denna veckan.

Jag hade ett problem med PPs hemsida. Jag försökte få fram fraktkostnader, men när jag skrev in mitt postnummer stod det bara "Shipping Not Available"
Men när jag tog ett annat svenskt postnummer fick jag fram det.
Betyder det att PP inte vill skicka till min adress av någon anledning eller...?
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Robin

HAHAHAHAHAHA ADR AHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHAH

Ossrum är det nya svarta. Det kommer bli Ossrum + 1 på klubben fram till juli för min del. Så prepare to be earthbroken,
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Kul för dig ;)
Och jag har varit sugen på eDoomy länge!
Nog för att vi inte spelar speciellt mycket masters, men men.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Jo det är väl lika bra att alla får uppleva glädjen som är Ossrums Earthbreaker... ;)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Cassarus

Någon som är sugen på att spela imorgon?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

yup. jag behöver låna alten till västerås med :)
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Check på det, alten ligger kvar i väskan så det löser vi!
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Gustaf Eklund

#685
På min praktikplats har jag just nu möjlighet att trycka grejer på kläder. Jag funderar på om på om det finns någon som skulle vilja ha någon Warmamchine/Hordes logo på en t-shirt eller så? :)

Om du är intresserad så skriv vilken logga (En faction-logo eller Warmachine eller Hordes logon) du skulle vilja ha på. Text går också att fixa.
Trycket blir antagligen i vitt.

Jag måste dubbelkolla så jag verkligen kan göra det, men min handledare sa att om jag ville trycka något så var det bara att fråga.
Sedan behöver jag ju tröjor från er med, men det löser vi. Jag utgår från att alla har någon t-shirt utan tryck liggandes :)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Robin

Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Jag ramlade på det där på PPs regelforum så jag har koll på det ja, hur så?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Tror de flesta av oss har spelat det fel, vilket ju inte är bra.

Kommer ingen annan idag?
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Ang de där med tröjor.

Vad tror ni folk om man skulle göra  MEAN MOUNTAIN MANIACS  tröjor vi kan ha när d e lag turneringar? El på smogcon?