Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Andreas Graae

Jo lite Gothcon tänk hade varit kul. Ska testa min Jarl lista i veckan och på Wizard games turnering.


Men jag e ju ledig nästa vecka så på torsdag kan vi ju börja tidigt o kolla ideer mm? Eller en annan dag kanske :)

Cassarus

Är folk på att spela på Torsdag med? Jag kan ju inte imorgon och är pepp på spel!
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

Jag ska spela troll på Torsdag o cyriss imorrn (o jag kan spela cyriss mot dig coffe om vi spelar hhe)
Men siktar på 35 pts listor både imorrn o torsdag. Hör av mig yill drabbade när hag kommer imorgon och torsdag (ska försöka dra tidigare på torsdag, så e jag o boråset mrllan 14-15 :)

Gustaf Eklund

Jag kanske kan komma på torsdag med, men inte innan 17:30.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Robin

Finns mer om Lincon på gotpair 29/5 till 1/6. Vilka turneringar är folk sugna på? http://www.gotapair.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=2321
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Ska kolla lincon någon dag.

Någon som e sugen på o spela Imorgon mellan halv fyra fyra?

Gustaf Eklund

Glory to Menoth! Death to the infidels!

Robin

Ang. Gothcon, vilka är sugna på att bo på hotell och dricka öl 1-2 dagar av GC? kan få rum på avenyn med takterass för 500:- per person (om man är 3) och natt.
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae


Gustaf Eklund

#414
Vill tacka AG och Robin för trevligt sällskap och matcher. :)

Idag har man lärt sig a) att ha något mellan Kreoss och upp-buffade skjutvapen eller klockverskrobotar med pistonghammare och b) att inte skicka in Cinerators i träskmark och skog.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Martin Larsson

Citat från: Gustaf Eklund skrivet mars 24, 2014, 22.53Idag har man lärt sig a) att ha något mellan Kreoss och upp-buffade skjutvapen eller klockverskrobotar med pistonghammare och b) att inte skicka in Cinerators i träskmark och skog.

Låter som bra och korrekta lärdommar, helt klart :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gustaf Eklund

Någon som är sugen på att försöka ha en målar- och spelardag igen?
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Martin Larsson

Va har vi för plan för imorgon folks?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Jaa jag o coffe kommer la färbi ngn gång när.vi varit i gätet. Så här väl av oss :P

Gustaf Eklund

Hur låter det att försöka ha en målar- och spelardag nästa helg? Passar det bra för folk eller ska vi ta det senare?
Glory to Menoth! Death to the infidels!