Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Martin Larsson

Citat från: Robin skrivet september 19, 2013, 15.03
Se till att de limmar ihop min Galleon!!!!!!111owen

Foawk j0000 buddy!

Kan ju inte förstöra ditt roliga så lätt :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Spelar gärna på onsdag med ngn om vi kommer in i lokalen , blir inte spelande för mig på torsdag så :P

Robin

Vi kommer spela rollspel vid 1730-ish så det ska nog gå bra att komma in :)
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Nästa vecka flyttar jag till staden och tar gärna en match, någon som är sugen?
Jag kan dock erkänna att jag inte riktigt har koll på vart lokalen ligger så jag kanske behöver en guide också! ^^
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

http://www.armagedon.se/hitta_oss/

Jodå det ska vi nog kunna ordna. Vi är ett par stycken som är duktiga på att vara på plats på torsdagar och spela och några som är mindre duktiga på det. Vi brukar va på plats en stund innan 1800ish och sätta igång däromkring.

Nästa vecka är förhoppningsvis ett gäng av BSK borden klara på riktigt så man kan lira på färdiga bord istället för "ganska färdiga bord" :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Trevligt trevligt! Kanske vi blir jämt antal på torsdagarna så alla kan spela :) syns nästa vecka :D

Cassarus

Jag har tyvärr fått förhinder denna veckan.
Men nästa vecka ska nog gå, Torsdagar är dock inte helt optimerat för mig. Spelar ni några andra dagar?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

Ahhh det var synd. Ja asså, skriv här på tråden så kan man säkert lösa en nyckel o spela andra dagar. Jag hoppas ju på lite "Games Days" på lördagar i höst. Vi spelar även hemma hos mig i skene ibland.
Men hojta till en dag du vill spela så går de o lösa.

Hoppas det kommer lite folk imorgon så alla kan spela!

Cassarus

Ja det var trist, men ibland kommer livet i mellan.
Jag spelar gärna på lördagar, nästa vecka ser iaf tis/ons bra ut, torsdag kan funka.
Skriver när jag vet. Kan säga att jag har ingen aning vad Skene ligger, flyttade till stan i Måndags^^
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

Kan ju sikta på nästa onsdag kanske då. Ska kolla om jag kan låna en nyckel. Vi spelar ju ofta på torsdagar för alla brädspelare kmr då. O dem har nyckel o det e alltid kul med mycket folk i lokalen.

Skene ligger förövrigt 4mil söder om Borås (mot varberg) så är bra tåg o buss förbindelse ;)

Cassarus

Vore kanon om vi spelade på onsdag. Möjligt att jag kan komma förbi på torsdag med, behöver all träning jag kan få inför BSK. Så jag spelar gärna 40 poäng!  ;D
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Citat från: Cassarus skrivet oktober 07, 2013, 15.05...behöver all träning jag kan få inför BSK....

Du är långt ifrån ensam om det ::)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

#162
Mkay men vi syns imorrn kl 18 på geddon :P

Jo träning behöver vi allt hehe

Cassarus om du inte hittar får du la ringa :P 0702872518

Cassarus

Jag är i skrivande stund väldigt osäker på vart lokalen ligger, har inte riktigt gjort mig hemmastadd i Borås än. Det är ingen som vill möta en vilsen själ på stan, eller någonstans som passar?

Mitt nr är 0735283289, namnet var Christopher.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Cassarus

Vi spelar nu på Torsdag med eller?
Vilka tänkte dyka upp?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"