Arrangemang!

Startat av Dina, september 18, 2005, 17.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Dina

Nedan följer en lista på arr som anmält till mig. Rollspel är inte inkluderade.

1.   Operation Flashpoint
2.   SM i Maffia
3.   40K
4.   WFB
5.   Warmachine
6.   Diplomacy
7.   18xx
8.   advanced civilization
9.   Prokhorovka 1943
10.   Adogit
11.   Die of fate arena
12.   confrontation
13.   krigsspelsrummet
14.   magic
15.   sarz
16.   terra nova
17.   go
18.   mordheim
19.   lekrum
20.   steve jacksson games
21.   SM Illuminati
22.   Munchkin grand slam
23.   Call of Cthulhu CCG turnering
24.   A Game of Thrones CCG turnering
25.   mutant rollspel?
26.   Mutant: kampen om citadellet figurspel

27.   avslutningsfest för spelveckan
28.   airsoft utställning
So long, suckers!

Dina

Glömde Anders Fagers Hellgame, med allt det nu innebär.
So long, suckers!

Dina

woho en till! dead walk again tror jag den hette.
So long, suckers!

Dina

här är lite fler:

western rollspel
western figurspel
dungeons of doom
sticks and straws
portal (rollspel) premiär under bsk, vet inte om det kommer spelas
3 konstiga drop-in rollspel :)

ev spank the monkey vm
So long, suckers!

Dina

Well well, den goda fén har trillat in i min mailbox. Boningen (låter det bekant Jimmy?) har anmält två riktiga scenarion. Dessutom har Moberg och co anmält ett nytt spel och VM för detta (inte Spank the monkey, utan nåt annat). Och en Warmaster någoting, eller vad det nu hette. Det kan vända, trots allt :) (fast fan, nu har jag ropat hej långt innan jag ens kommit till bäcken).
So long, suckers!

Jimp

joda boningen har skickat mail till mig, likaså har David Gustavsson angående lajvet Bodils Bjudning.
Det vill säga att förutom diverse drop in rollspel som inte är rollspel enligt vår kära clifford ^^ så har vi:

* SVT- Destroy your life for Satan! (från Sven bergersjö)
* neotechscenario (från boningen) Inställt
* piratäventyr (från boningen) Inställt
* Bodils bjudning (från David Gustavsson)

dessutom har jag även mailet från Gustav. F Andersson aKa pipkin angående arrangemanget USCM som han påstår redan ha anmält, någon som har koll på det? skickade ett mail till honom igår om att skicka in scenariot men inte fått svar än.
USCM blir till 99% inte heller av
Ill dance for Gil!!

MOB

Precis som Dina nämnde så kommer vi att ha sverige-premiär för, och VM i vårt nya kortspel Badaboom.

Moberg för Gigantoskop.
..........
MOB

rAWTAZ

Citat från: "MOB"Precis som Dina nämnde så kommer vi att ha sverige-premiär för, och VM i vårt nya kortspel Badaboom.

Moberg för Gigantoskop.
Det låter kul! :D

Greger


Jimp

ASF skickade just mail om att dom lagt ner allt vad konvent heter och kommer troligtvis inte ens dyka upp på BSK, så därifrån kommer det alltså inget...
Ill dance for Gil!!

rAWTAZ

Citat från: "Jimp"ASF skickade just mail om att dom lagt ner allt vad konvent heter och kommer troligtvis inte ens dyka upp på BSK, så därifrån kommer det alltså inget...
Hittat något nytt annars då?

Jimp

vi har ju fått en anmälan av ett Neotech äventyr och ett piratäventyr, men inte fått svar med foldertest och annan info än.
Bodils bjudning är anmäld och så.
USCM har jag mailat till då det verkar vara så att dom ska komma men ingen har anmält något...men inget svar än.
3G har inte svarat än heller...
Ill dance for Gil!!

Clifford

Hej hopp. Jag sitter och lägger upp info för arrangemangen i vårt anmälningssystem. Det tar tid. Om någon vill hjälpa mig vore det kul...

Ewers

Hej konventsarrangörer!

Jag har tänkt mig att arrangera Star Max på konventet som ett drop in arr under vissa bergränsade tider (beroende på jobb mm). Är konventet intresserat av detta?

Mvh /Fredrik Ewers (en av de två skaparna till spelet version 1.0)

Clifford

Citat från: "Ewers"Hej konventsarrangörer!

Jag har tänkt mig att arrangera Star Max på konventet som ett drop in arr under vissa bergränsade tider (beroende på jobb mm). Är konventet intresserat av detta?

Mvh /Fredrik Ewers (en av de två skaparna till spelet version 1.0)

Det vore väl kul, bäst vi spelar en gång på Geddon innan då så du kan fräscha upp regelkunskaperna...;)
Men jag trodde att du skulle vara upptagen med 40K lite grann iaf?