Pre-release new phyrexia

Startat av Markert, april 30, 2011, 10.24

Föregående ämne - Nästa ämne

Markert

Undrar vilka som är intresserade utav att dra till Gbg för en pre-release på NPH? mina förslag är Vasa gaming eller Wizard Games lördagen eller söndagen 7-8 maj.

JElfving

Hoppas jag kan åka nån av dagarna. Wizard games brukar det väl bli.

isanion

Jag ska dit, Wizard Games är samma ställe som vi var på när det var Besieged release va?

Plutonergy

Jag och Andreas har ringt och bokat lördagens prerelease på Wizard Games. Vi åker som det ser ut nu Andreas bil och i bilen f.n är det

1. Andreas
2. Billy
3. Billys dotter (lämnar hos farmor i GBG, hon åker inte med tillbakavägen)

Hur många platser bilen bär eller så vet jag inte men det finns 1 eller 2 platser till ditvägen och 1+ hemvägen.

PS: Jag tror inte jag kommer åka dit på söndagen kommer istället annonsera ut en Armagedon draft som vanligt på söndag här i Borås.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

TeazZ

De två återstående platserna i min bil skall fyllas med 2 snygga blondiner med stora lökar, känner ni att ni passar in i beskrivningen så e det bara att höra av er  8)

isanion

Men då så, jag åker gärna med om det fortfarande finns platser  :) !
Vilken tid och var åker ni från föresten? Gedon?



//Jonatan

Markert

Jag kommer att ta bilen till Gbg, undrar om intresse finns att mötas upp på Armagedon runt 9.15 för eventuell distrubering av passagerare? Jag har just nu en plats bokad av Herr Junior Andersson, men resten av sätena är "up for grabs".

Plutonergy

Citat från: "Markert"Jag kommer att ta bilen till Gbg, undrar om intresse finns att mötas upp på Armagedon runt 9.15 för eventuell distrubering av passagerare? Jag har just nu en plats bokad av Herr Junior Andersson, men resten av sätena är "up for grabs".

Låter som en bra plan! :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

9:15 på Armagedon it is...
Andreas bil full...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Ingen som ska dit på söndag också, kan inte på lördag, men ska dit på söndagen istället. Är redan i gbg så behöver inte skjuts
There is no IRL, there is only AFK.