[SÄLJES] Fiiina dubbdäck på originalfälg till Ford Focus

Startat av Lindbergh, oktober 16, 2011, 17.47

Föregående ämne - Nästa ämne

Lindbergh

Hej där!

Vill du förvissa dig att komma fram till Geddon i vinter på glashala vägar? Osäker på om du kommer upp för backen till lokalen med dina gamla däck?  8-[

Rädd för att hinna stanna i tid och hamna vid disco-  bowlingen? :violent3:

Säljer nu mina dubbdäck från min "gamla" bil,  det är par rackarns fina dubbade vinterdäck:

Good Year Ultragrip 500 M+S 205-55 R16 91T

givetvis på sju-ekrad originalfälg =D>  till Ford Focus (2007) i riktigt bra skick (två kortasäsonger)!

Ring, PMa eller maila för mer info eller bilder!

Slänger med en dunk Valvoline 5W-30 Motorolja med cirka 3,5 liter kvar sompassar perfekt till Fordens  Flexifuel motor som tarvar lite extra kärlek :love7:

Annonsen hittar du här, är du geddoit får du lite rabatt ;)

http://www.blocket.se/alvsborg/Fina_Dubbdack_pa_originalfalg_till_Ford_Focus_36689034.htm?ca=16&w=116
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

pannan

är dom sålda?

edit: verkar som min syster inte har samma dimension på däck

Lindbergh

Hej!

Ja, däcken gick som smör i solsken eller som en tysk 6-5-8 med LMG i ett stenhus...de bara försvann :)
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954