Warhammer Mark of Chaos

Startat av Clifford, september 27, 2006, 03.23

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford


emil

Bättre att ladda ner från officiella sidan, bättre kvalité. Men vad var det roliga? Att spelet kommer, eller "game not ready"?

dagle

Känns lite Wc3 faktiskt, Chaos mot resten etc, till och med samma berättar röst. Iof så har wc3 lånat lite av warhammer i form av units och liknande men fortfarande så att välja lägga storyn på samma som den gamla blodspakten i wc3 ligger på är lite lamt faktiskt...

emil

Öööh... Hela Warhammervärlden är mer eller mindre Chaos mot resten, har alltid varit, och kommer alltid att vara. Undrar vem som snodde konceptet först. :toothy5:

Clifford

Observera att det där är trailern inför RTS-spelet Mark of Chaos och inte mmorpg-spelet Warhammer online.

Jag är inte så säker på att Mark of Chaos är lite svart-vitt som Warhammer online verkar bli i fråga om ont och gott.

emil

Jorå, det är uppfattat, ett WHFB till dataspel. Tänkte mer bakgrundsmässigt läget i Warhammervärlden i största allmänhet.

Martoow

Det är faktiskt ett rätt schysst spel... även om det kanske inte håller så värst länge då det inte precis är särskilt mycket ny grejer gentemot andra RTS.

Dock är det ju trots allt WHFB, och det kan man ju leva länge på. :D

Tro't eller ej... men jag satte ihop en hel High-elves armé med UTESLUTANDE pilskyttar, sedan radade jag upp dem på en kulle och fullkomligt mosade en hel skaven-armé tack vare att gubbarna flyr så enkelt.
Detta är asirriterande på internet då det inte finns en chans att kontra, haha  :twisted:
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va