Avgift för BSK 24?

Startat av Clifford, september 12, 2006, 18.03

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Vad kommer det att kosta att föranmäla sig resp. betala i dörren?

Anders

Citat från: "Clifford"Vad kommer det att kosta att föranmäla sig resp. betala i dörren?
Bra fråga, det var ju det där om det ska bli billigare inträde om man går med i Geddon med etc *ser på Ewers för vidare svar*

Ewers

Inträdesavgiften får vi ta beslut om på nästa möte och till dess skall jag se till att ha tagit fram ett beslutsunderlag.

Mvh /F

Sparvel

Förboka: 150
Vid dörr: 200
en dag: 100

om jag inte minns helt fel då jag för att vara ärlig sov en del av mötet  :oops:
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Clifford

ok....borde gå att få hit folk, med schyssta arr

Beorn

Hur ska vi göra med arrangörers anmälan? Ska de anmäla sig via webben som "vanligt folk"? De ska ju inte betala inträde så den som har hand om inträdet/föranmälan måste ju veta om det också.
Björn

Ewers

Arrangörer skall varje huvudansvarig (brädspelsansv, rollspelsansv osv)ha koll på och dessa skall anmälas till reciptionsansvarig, helst på sista mötet före konventet.

Mvh /F  8)

Daniel

Citat från: "Ewers"Arrangörer skall varje huvudansvarig (brädspelsansv, rollspelsansv osv)ha koll på och dessa skall anmälas till reciptionsansvarig, helst på sista mötet före konventet.

Mvh /F  8)

Inga problem!

Vill receptionen ha Namn och Personnummer eller, någon som vet?

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Ewers

Det kommer behövas Fullständigt namn, personnunner (sex första), adress samt ev mobilnummer. Mobilnumret är frivilligt men kommer underlätta arbetet på konventet.

/F  8)