Turnering i Varberg den 4:e December

Startat av Rofugos, oktober 28, 2010, 11.41

Föregående ämne - Nästa ämne

Rofugos

Tid: Lördagen den 4:e december 2010
Plats: Ungdomens Hus i Varberg

1750 poäng - 4 matcher

09.00 - Samling
09.30 - 12.30 match 1
12.45 - 15.45 match 2
16.45 - 19.45 match 3
20.00 - 23.00 match 4

Ingen final, mest poäng efter match 4 vinner.


Matchpoäng:
Matchpoäng (0-20) / match.


Komp:
Man kommer att få en subjektiv komp, från 0-20 poäng. Resultatet i varje match justeras sedan med halva mellanskillnaden på spelarnas komp.
Den nya Dark Eldar codexen kommer att användas. (Ytterligare en anledning till turneringen )


Målning:
Man får dessutom upp till 17 poäng i målning.
Så här går bedömingen till:http://tok.sverok.net/page.php?6


Lottning:
Den första matchen lottas så mycket som möjligt efter komp. Efter detta gäller inspelade poäng.
*Ev kommer en variant på McMahon-lottning att användas om jag kommer på ett bra system*


Uppdrag:
http://tok.sverok.net/data/uppdrag_101204.pdf


Anmälan:
Anmälan med armélista mailas till tok.40k©gmail.com senast den 28:e november. Din armélista skall vara i lättläst text-format, inget Excel, Armybuilder eller dylikt trams.

Vi har plats för 30 personer.


Anmälningsavgift ( Tyvärr då vår hyra höjts markant)
50 kr, betalas på plats.

Thure

låter spännande, får bara se till att börja måla mina khornes och mina defilers :) ser jääääätte mkt fram emot de sistnämnda

Gustaf Eklund

Det har kommit grejer i vägen så jag kan inte komma.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

dasher


Thure

hur allvarligt ses det på massa helt omålade gubbar? ska beställa lite nytt som också vill vara med :o

Rofugos

Om du har omålade gubbar så får du 0 i målningspoäng helt enkelt. Men du är lika välkommen att spela ändå ;)

Värt att tänka på är att det är subjektiv komp också ;)

Thure

okey, det finns fortfarande plats eller?

Rofugos

Jadå, ta och skicka ett mail med armelista till mailen som nämns tidigare bara. Och byt ut (C) till @ ;)

Thure

okey, gött :) ska bara fixa ihop en saftig lista då :P

Rofugos

Listor skall vara inne nu på söndag.

Martin Larsson

Min kommer på söndag, är i Hufvudstaden för närvarande, så det får bli att fixa det när jag kommit hem :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

pannan

Har du nån bilplats över tillbaka mot Borås, eller åker du buss/tåg?

Thure

fanns varken buss eller tåg tillbaka vid 23-24 tiden. förutom via götet som tar 3h typ

pannan

Tänkte mest för Larsson för att vara tydlig, Sthlm-Borås idag/imorrn. Hade en kompis som letar efter bilplats.