Ang Skåp

Startat av Stefan, augusti 18, 2010, 12.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Stefan

Vet inte om det här är rätt del att ta det på men ändå :)

Hur ser det ut med skåp i år? Finns det några lediga eller är det något som är påväg att bli ledigt?  :D

Barcus

Vad är det för typ av skåp du ät intreserad av?

Små skåp finns stora finns så fort man tömt ur folk som ej skrivit nytt kontrakt eller betalt.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Stefan

Stort om det finns tillgängligt, de små vet jag inte om jag hade fått plats med allt men om allt annat är slut skulle ett litet förmodligen gå bra så länge med  :)

Clifford

Jag ska betala mitt skåp, ge mig ett kontonummer så fixar jag det. Den som klipper upp mitt skåp klipper jag upp. :twisted:

carlsson

Citat från: "Clifford"Den som klipper upp mitt skåp klipper jag upp. :twisted:

Stora ord från en betalning som skulle varit tillhanda föreningen senast 22/5... ;)

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Barcus

Jag skall ta en kolla på skåpen nästa gång jag är nere på Geddon har fullt upp denna vecka men nästa vecka kan jag hitta lite tid till det.

Vad gäller skåps betalning så är det skåpskontrakt som skall skriva med vilket jag antar att alla medlemar bör veta eftersom detta står på kontraktet du skrev när man skaffa skåpet och fått göra varje år.

@ Cliff du har varit nere på föreningen ett par gånger i år och haft möjlighet att fixa dit skåp kommer självklart inte klippa ett skåp om jag inte måste men kommer göra plats i år åt folk som vill ha skåp och är aktiva nere på föreningen då de som kommer ner en gång i veckan behöver ett skåp mer än någon som är nere två gånger per år.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Clifford

Så kan jag betala eller vill ni att jag tömmer skåpet?

Barcus

Du kan betala med du måste komma till Geddon för att skriva kontrakt.

Sen kan du fundera på om dit skåp på Geddon är en lager plats eller om du faktiskt behöver skåpet.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Greger

Mitt skåp ska vara betalt, om jag minns rätt!? Hursomhelst kan jag tömma det vid tillfälle, jag är ju väldigt sällan på föreningen nu för tiden. Bättre att någon som har nytta av det använder det. Det är ett litet skåp.

Ska försöka komma ihåg... :)

Stefan

Hur såg det ut med skåpen Marcus? :)  Något du hunnit kolla på?  :D

Clifford

Jag var nere utanför Geddon två gånger före och efter jul men ingen var där tyvärr. Jag ska betala, sätt mig på en nota så länge. Måste ha bil för att kunna tömma skåpet också.

Greger

Citat från: "Greger"Mitt skåp ska vara betalt, om jag minns rätt!? Hursomhelst kan jag tömma det vid tillfälle, jag är ju väldigt sällan på föreningen nu för tiden. Bättre att någon som har nytta av det använder det. Det är ett litet skåp.

Ska försöka komma ihåg... :)

visst ja, åker antagligen till Borås någon gång snart, får fixa detta...

Ett litet skåp blir alltså ledigt, när jag får ändan ur vagnen :-)