Gibba lite Magic med våra prelle lekar nu i veckan?

Startat av TeazZ, april 19, 2010, 18.22

Föregående ämne - Nästa ämne

TeazZ

Tänkte höra om någon/några är intresserade av att lira lite med RoE lekarna vi körde på prellen. Och kanske snacka lite om hur man kunde byggt bättre... Hade tänkt mig någon vardag kväll runt 18 tiden.

Brain

Har redan brutit min lek men onsdag kan jag vara nere och köra lite deck-teck.
Tomas Davidsson

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Xyzar

Kan också svänga förbi på onsdag, har också slagit sönder min lek(för jag fick ju smaka top8 draft och vann 9 boosters). Men låter kul =)
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Tomas Davidsson

pannan

utan att ha spelat med korten eller ens sett korten innan så jag har säkert fel, men såna här övningar är alltid bra, vi borde köra flera!
Är nog mest inne på kor-line slinger, puncturing light eller kanske gloom hunter.
Och ganska ospännade att reprinta glory seeker..

Brain

Hade gått Puncturing Light eller Zulaport enforcer.
Hade det varit en sealed hade jag hoppats på manaväggar i de kommande fem boosterna
Tomas Davidsson

Xyzar

Skulle nog picka gnarliden eller artisanen
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Citat från: "Xyzar"Skulle nog picka gnarliden eller artisanen
Gnarliden ligger också högt i kurs. Skulle just editera min post men Lind?n hann före med sitt svar...
Tomas Davidsson

Plutonergy

Jag hade tagit Puncture Light...
Artisan är inte heller dum :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Jag kommer ner en sväng på Onsdag typ 18-tiden...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Citat från: "Gobbos Spider"Jag boltar..

Cancel  :wink:
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

TeazZ

Nice då blir vi ett par stycken!
Är rätt kåt på Gnarliden måste jag säga  :P

Xyzar

kanske luktar draft om vi är massa folk ^^
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Lätt på ifall det blir en kvällsdraft, men andra kanske har problem att lira till 12 :-)
Tomas Davidsson