Jackson är död

Startat av Konir, juni 26, 2009, 02.02

Föregående ämne - Nästa ämne

Konir

okej vet inte om folk berörs utav detta eller inte men jag tänkte han är ändå en stor person
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8119951.stm

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8119993.stm
I quote a cat "......Mjao"

Heavy

En pedofil mindre i världen..  :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Beast

Man kan ju inte förneka att han skrivit en hög med fantastiska låtar, och han var ju utan tvivel en av de allra största inom popmusiken.

Jag kan ju inte föreställa mig hur hans fans har det just nu, och då kanske de som fick tag på biljetter till hans konserter som skulle varit i sommar.

Jag har förresten biljett till en annan 50-årig popikons konsert i sommar - men hon är ju vid bättre hälsa...
War is justice,
death to all kinds of humans

Fluff

Citat från: "Heavy"En pedofil mindre i världen..  :)

kunde inte sagt det bättre själv. även om det är lite småaktigt kanske  :wink:

vet ni förresten varför mj dog?







de glömde ge honom plastic padding!  :lol:
ät en makaron till!

Heavy

Citat från: "Fluff"
Citat från: "Heavy"En pedofil mindre i världen..  :)

kunde inte sagt det bättre själv. även om det är lite småaktigt kanske  :wink:

Asch, småaktigt och småaktivt.. Knullar man cancersjuka småpojkar så är man en idiot, inte mer med det..
Sen spelar det ingen roll om man gör fantastisk musik eller inte.. :)

(Ja, han har aldrig blivit dömt för otukt med barn, men märk väl att han förhandlade sig ur situationen istället för att gå till dom, säger ju en hel del)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Heavy"

(Ja, han har aldrig blivit dömt för otukt med barn, men märk väl att han förhandlade sig ur situationen istället för att gå till dom, säger ju en hel del)

Just det säger absolut ingenting, annat än att MJ inte hade lust att gå igenom en rättegång och riskera att bli oskyldigt/skyldigt dömd för pedo rape :roll:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Fluff

oavsett så har dem i alla fall bestämt var dem ska begrava mj nu.

på plaståtervinningen!  :lol:
ät en makaron till!

Heavy

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"
Citat från: "Heavy"

(Ja, han har aldrig blivit dömt för otukt med barn, men märk väl att han förhandlade sig ur situationen istället för att gå till dom, säger ju en hel del)

Just det säger absolut ingenting, annat än att MJ inte hade lust att gå igenom en rättegång och riskera att bli oskyldigt/skyldigt dömd för pedo rape :roll:

Jag tror såhär.. Han hade tillräckligt med cash att se till att han inte blev oskyldigt dömd, om nu inte bevisbördan var inihelvete stor.. (O.J, O.J, O.J :P)
Är väl snarare så att om man förlikar en sån grej så är det änn mer troligt att man är en fuling..
En vuxen man har för fan inte slumberpartys med småpojkar och sover i samma säng som dom om det inte är nått seriöst fel..

Sen är det väl så att jag vet ju inte, jag var inte där, dom enda som vet är pojken och MJ själv..
Men passar han profilen för en pedofil ?? Hell yeah..
Vanliga pedofiler lurar ungar med godis, han hade ett zoo och en djurpark i trädgården liksom.. andra pedofiler är liksom "Vafan, hur i helvete tävlar vi mot det ??!?!"
(det sista är stulet från Carlos Mencia, se till att se den stand-upen, så träffsäker så det inte är klokt :P)

Nåja, nu är den fan död iallafall, rest in pieces mofo!
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

jättem jorme

CitatNåja, nu är den fan död iallafall, rest in pieces mofo!

word!  fast detta kommer att klinga av i många månader framåt med dokumentärer och allt sånt.