Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

Tror att jag ska kunna på söndag.

Brain

Då ser vi ju redan ut att bli fyra :-)

Skall se ifall jag kan installera DCI-reporter eller något annat bra i laptopen så vi kan få en bra spelordning i händelse av fler spelare
Tomas Davidsson

Xyzar

är nog på. detta kommer bli dyyyyrt i längden =D. När vi fått ihop ett gäng kort, ska vi börja köra lite block constructed då eller nåt. vore kul att börja skojjsa med magic igen
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Kul att vi redan är fyra+

Block constructed låter roligt, jag brukar sälja mina RARE kort ganska omgående efter spel men jag har sagolikt mycket common/uncommon bilder i detta blocket :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Ja, jag kan på söndag för att tala i klartext.

pannan

Har smsat lite gamla spelare så får se om det dyker upp nån mer, bad dom kolla forumet också.

roligt

jag kanske kan på Söndag får se då. Om jag inte är där så är det bara att drafta utan mig.
Var med och spela.

Barcus

jag funderar på om jag inte skulle att komma ner med kanske
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Jag har ordnat Conflux boosters så om vi vill spela samma som senast Shards/Conflux/Reborn så är detta möjligt.

Samma pris: 90kr
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Samma som senast låter bra, det borde vara formate på sm, och dit kommer man nog åka, det är ju så nära som göteborg för första gången. Behöver helt klart all övning som jag kan få.

pannan

Mycket bra tendens med draft så här ofta istället för kanske 1 irl draft / år eller nåt också :)

Plutonergy

Vart i Göteborg skall det hållas?... jag kör gärna samma som senast.
Jag kommer ner imon vid 15-tiden.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Jag gillar frekvensen :D..
Draft å Sealdeck rockar ! :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...


Plutonergy

Pannan nice, thanx for info :)
Skall se om jag har möjlighet att delta i seal decken, det är ju på Wizard Games :)... visste bara om att det var en "standard" SMkval där, jag har inga lekar IRL :) .. frågan är om det fortfarande finns platser kvar dock...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...