Armagedon: Växa eller krympa?

Startat av Clifford, oktober 06, 2004, 04.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Armagedon: Växa eller krympa?

Armagedon ska behålla lokalen, satsa på fler unga medlemmar och ständigt försöka öka.
21 (52.5%)
Armagedon ska anpassa sig efter nuvarande medlemmar, öka deras inflytande, fokusera på det vi gillar och satsa på en kamratlig anda för kompiskretsen.
19 (47.5%)

Antal personer som röstat: 37

Omröstningen har avslutats: oktober 06, 2004, 04.45

Kalle

Som exempel alternativ 2!
Menas det då att man -->inte <-- "medvetet" skall ragga upp fler medlemmar? Eller har jag förståt helt fel? :oops:
Estoy solo mirando!

Clifford

Kalle: Ja, att låta styrelsen fokusera på att förbättra för de medlemmar vi har istället. Ingen rekrytering, men självklart ska ju de fåtal som hittar hit kunna köpa medlemskort.

Kalle

Estoy solo mirando!

Alfredsson

jag tycker en mindre lokal skulle vara mysigare. och inte lika mycket igångsättningsmotstånd att städa och säkert bättre planlösning.

jag ser ingen anledning att behålla den nuvarande om den vad jag förstått inte används fullt och kostar för mycket

med risk för att kasta glas i stenhus blir man lite lätt lack på skrikiga frågvisa barn. men då jag själv vart ett sånt så vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig.

men som den sanne bakåtsträvaren jag är (sarkasm) så röstar jga nog på att föreningen ska optas för den nuvarande publiken.

jag tror att det kanske även skulle dra eventuella andra medlemmar också paradoxalt nog.

typ som musik och dikter. när de är som mest ärliga med sig själva som skriver så konstigt nog kan flest människor relatera till det.

om föreningen är sann sina medlemmar och optar för att vi ska ha det så bra som möjligt och inte en tilltänkt målgrupp så kommer det nog balansera medlemstillförseln ganska bra.


yay yo way to go mindre lokal och mer trevlighet.

tack för att armagedon finns.  även om jag inte visar det ofta betyder ni mycket för mig.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Martin Larsson

RÄTT :idea:  
Tack för att nån håller med. Kan inte du tiutta in på följande trådar oxå å få fart på dem igen(det e lite svårt att föra en disussion(särskilt när man nästan e själv om det) när folk strutsar ner huvet i marken eller vägrar acceptera fakta):

http://www.armagedon.buildtolearn.net/phpBB2/viewtopic.php?t=93

http://www.armagedon.buildtolearn.net/phpBB2/viewtopic.php?t=148
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Alfredsson

Citat från: "Martin Larsson"RÄTT :idea:  
Tack för att nån håller med. Kan inte du tiutta in på följande trådar oxå å få fart på dem igen(det e lite svårt att föra en disussion(särskilt när man nästan e själv om det) när folk strutsar ner huvet i marken eller vägrar acceptera fakta):

http://www.armagedon.buildtolearn.net/phpBB2/viewtopic.php?t=93

http://www.armagedon.buildtolearn.net/phpBB2/viewtopic.php?t=148

jag ska försöka läsa igenom dem och sätta mig in i dem i dagarna. hade inte sett dem förr men jag ska ta tag i dem.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Clifford

Det där med att vi drar medlemmar genom att vara ärliga mot oss själva låter faktiskt riktigt trovärdigt. Ingen idé att låtsas som om vi luktar gott :)

Alfredsson

Citat från: "Clifford"Det där med att vi drar medlemmar genom att vara ärliga mot oss själva låter faktiskt riktigt trovärdigt. Ingen idé att låtsas som om vi luktar gott :)

nej majoriteten av kommande medlemmar kommer antagligen lukta illa ändå. (skriver lite bajs för att göra topicen oläslig för intresserade)

Larsson. jag har svarat i den andra saftiga topicen.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Martin Larsson

Lukta gott problemet kan ju lätt lösas genom att börja sälja tex AXE i kiosken så det så 8)

Sen torde det väl ge sig självt att vår potensiella rekryteingsbas är ganska begränsad till folk som är någorlunda likasinnade...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Vilket automatiskt betyder att dom är lika bra att använda AXE som övriga föreningen = vi slipper lägga den bördan på käre Bubba med..



;)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"Vilket automatiskt betyder att dom är lika bra att använda AXE som övriga föreningen = vi slipper lägga den bördan på käre Bubba med..



;)

Det är därför nästa års styrelse kommer utrustas med Råttingstavar i mängder :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Jaha, det verkar som denna tråden precis som alla andra med en någorlunda duglig diskussion dog ihop med forumet typ den 22 januari :x

F*CK *SS :x

Flytta forumet dammit :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lambda

bajs. hihi. jag beställer idag.
Not even death can save you from me.

Heavy

Citat från: "Lambda"bajs. hihi. jag beställer idag.

Ahhh, Da King !!!
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers