How to green stuff!

Startat av emil, juli 19, 2005, 20.15

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Finns det ngn bra hemsida som handlar om modellering i grön sak osv? Ngn som vet en på rak arm? Det är lättare än man tror så fort som man börjat meka lite med det, men man kan ju bli visare av andras erfarenhet har jag hört.

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

Eh? Driver du med mig? :?  Den siten är så fruktansvärd med blinkande färger överallt så man blir åksjuk och hittar absolut inget av det man ev skulle kunna hitta där. T.o.m en rysk kraxsida från Tjernobyl under härdsmältans 80-tal är bättre designad än den där.  Eller måste jag göra ett nytt försök?

MOB

Visst ser den för jävlig ut. Men det fanns en del schyssta bilder om man satte på skippamongofiltret. Kanske finns det bättre dock!?

Världens bästa figurskulptörer, bröderna Perry, har en del trevliga bilder på sin sajt också. Helt mongofritt!:

http://www.perry-miniatures.com/index2.html

Gå in på "Select a range" och välj "On the Workbench".
..........
MOB

MOB

Hittade lite annat av intresse. Ganska utförliga beskrivningar om green stuff, white stuff och brown stuff.

http://www.bananaking.net/cento/workshop/index.htm
..........
MOB

emil

Bananrepublikens site var bra, man tackar. Jag överreagerar ju lite med coolmini-siten, den har ju bra grejer också.

Heavy

coolmini är en jäkla plojsida :)

Men lite godbitar finns det allt där..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Ska skicka in en länk imorron på jobbet på en ganska schysst site som en som besöker Jobbet ganska ofta gjort :arrow:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.