Firefly/F.O.W.

Startat av Ewers, februari 04, 2008, 15.15

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

Nån ny hidden på gång?

Heavy

Inta vad jag hört, och utan att ta orden ur Ewers mun så tror jag det får vänta en stund iom hans pluggande..

Behövs väl byggas lite mer terräng med, och det är väl mitt bord.. Kommer ta ett tag det med tyvärr iom jag prioriterar målande och vtes för tillfället..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Meldon

#77
Nu var det längesen jag såg detta spelas nere på Geddon men finns det fortfarande folk här som spelar Flames of War..??
Anledningen till att jag frågar är att jag såg att dom gett ut en startbox och funderar på att kanske införskaffa den..

Edit: Såg nu att den släpps först 20:e Okt, men jag e fortfarande intresserad
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Ewers

Det spelas inte nere på föreningen mig veterligen (och jag är en av 3 som har armé). Främst för att spelmekaniken är alltför endimetionell. Det spelas rätt friskt i gbg dock så om man gillar att åka till gbg...

/F 8)

Meldon

Hmmm, Näe åka till gbg varje gång man vill spela är ju inte kul alls...
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Usually_Insane

körde vi inte ett rollspelslikande sak en gång för länge sen med F.o.w. figgar?b har för mig att Björn blev helsåld på dem och köpte sig egna.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Meldon

Hmm, vilken edition var det som ni spelade..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies