Komp

Startat av dilba, februari 05, 2009, 10.14

Föregående ämne - Nästa ämne

dilba

Jag är med i kompgruppen nu för jag är så jävla snygg.
Jag kommer att fixa ödle kompen i först hand men tycker ni att någon annan arme får konstig komp så säg till så kanske jag kan fixa det.

Men ni måste motivera bra varför kompen ska ändras och inte
typ jag tycker flamers inte ska ge så mycket minus för de är dåliga på att döda chaos knights of nurgel.

Martin Larsson

Citat från: "dilba"Jag är med i kompgruppen nu för jag är så jävla snygg...

Som i SWFBR? Gothcon? eller vad för grupp?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

pannan

Huh? Du är ju inte snygg nönstans ju!  :)

Robin

Vafan. Ok, då är det officiellt, vi kommer aldrig aldrig aldrig aldrig någonsin i helvete någonsin ever never ever använda RT-kompmallen.

:twisted:
Jag vann combat med 13.

dilba

Robin om du ska sabba Sverige FAQ så har jag fan rätt att sabba RT kompen.

LZ kommer att få typ plus på allt men det förtjänar de för den armen har fan blivit sämre med nya boken.

Eller många stegadon arme kanske är bra men det kommer inte att komma igenom kompen.

Larsson kompgruppen är de som tar fram RT kompen som de flesta turneringar använder sig av.

Robin

Ok, jag vill ha FC för Phoenix Guard och Swordmaster. De är svindåliga! Phoenix Guard har liksom 1 st4 attack. Det är fan sämre än vanliga spearmen.

Och Swordmasters har liksom inget save mot magi eller bågpilar. 10 WE archers skjuter lätt sönder 10 SM och kostar mycket mindre!

FIX!
Jag vann combat med 13.

dilba

HE förtjänar dubbelt så bra komp som de har nu men med tanke på att
de är så gay så får de inte det.
Kolla WoC kompen. Den får bra komp bara för att de är så manliga !=!

Martin Larsson

Citat från: "dilba"Larsson kompgruppen är de som tar fram RT kompen som de flesta turneringar använder sig av.

Sorgligt att se att konvents-Sverige fortfarande inte insett att komp-mallar är pasé. Kommer bli ett tråkigt steg bakåt när man funderar på att åka på konvent att räkna komp och komp-osta igen :x

Bra sagt Robin, never ever never ever komp-mall på BSK igen :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Jag tycker inte att komp är perfekt men om man ser till alternativen är det okej. Restrektion mallen som finns nu är ju väderlös.
Det är okej som de har på vinterslaget där de har komp mall men kan sänka eller höja kompen men 3 poäng.

Martin Larsson

Citat från: "dilba"Jag tycker inte att komp är perfekt men om man ser till alternativen är det okej. Restrektion mallen som finns nu är ju väderlös.
Det är okej som de har på vinterslaget där de har komp mall men kan sänka eller höja kompen men 3 poäng.

Vad jag menar är att en kompmall inte funkar, eftersom man kan komp-osta med den. Om man ändå kommer ändra runt på siffrorna som folk kanske lyckats räkna rätt så kan man ju skita i mall från början. Man slipper räkna om alla listor man får in och spar både tid och frustration som arrangör :wink:

Vidhåller att subjektiv komp funkar bäst :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.