Games day 3-2007 den 26/5

Startat av lt pain, mars 28, 2007, 06.50

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Rättat till i listan...

/F  8)

jättem jorme

är det nån som kan låna ut lite necrons. jag har 1000p  :? skulle behöva låna lite

cracked_open

Jag har 2000p Necrons med warriors, destroyers, monolith pharaiahs
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

jättem jorme

Gött  :thumbright: du kan la ta med då så får vi se vad jag kan ta o använda

Hail Sigmar

Woot! Jag har sett fram emot o möta dina Alger som dödat allt geddon motstånd i evigheters evigheter. Du måste ju lira dom! Men mina Judas IG kan stå till ditt förfogande om du nu vill göra en sådan omkullkastning av 40k armè

/henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

cracked_open

Citat från: "jättem jorme"Gött  :thumbright: du kan la ta med då så får vi se vad jag kan ta o använda

Inga problem
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

lt pain

Eftersom jag inte stött på något motstånd ang. att vi börjar kl. 10:00 på lördag är det från och med nu klubbat.

Nu kan ni mentalt förbereda er att gå upp lite tidigare än vanligt på en Gamesday.



Med vänliga hälsningar
Patrik

Lord Black

Tyvärr det här blir en av de få Gamesdays som jag missar hoppas det inte ställer till med för mycket problem. Så ni slipper den flygande forgworld Tyranen, ha det så kul utan mig men inte för kul.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Robin

Jag måste nog snatta dina IG Henk :). När kan vi träffas på Geddon så jag kan gå över vad som finns? :)
Jag vann combat med 13.

Hail Sigmar

På fredag går bra. Mitt jobb gör så jag är socialt död måndag till torsdag. Så det går tidigast på fredag.

Obs. Hade tänkt dricka några pilsner under lördags dusten, så Pärlan2, den med alla wunderbaums, kräver en nykter chauför på hemvägen, om det inte finns andra alternativ såklart.


Mvh

Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Ewers

Jag kan köra pärlan 2 eftersom jag tycker öl är äckligt.  :shock:


Skall vi boka avresetid, platser i bilar osv?

Shotgun i Pärlan 2!

Föreslår avresa kl 09.00 på lördag från geddon.

/F  8)

Hail Sigmar

Ja kan va nere på Geddon vid 09:00. så nån gång efter det funkar fint för mig.

/henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Ewers

Skulle vara bra om Boråsare som behöver skjuts eller som har möjlighet att ge skjuts droppade ett inlägg här.

lt pain

Och så var vi bara 9st, Se nu till alla glada 40k krigare att prata med era kamrater så dom kommer och spelar.

Mvh Pain

Robin

Jag behöver skjuts! Ska kolla med Herr Larsson och hans ostiga Nojs-maränger. Om de ska med alltså.

Ok, då syns vi på fredag då Henk.
Jag vann combat med 13.