Mean Mountain Manglers Throphy - Bloowbowl liga..

Startat av Heavy, maj 29, 2005, 14.48

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Citat från: "Brain"
Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Tycker vi bör lägga till SW redan till omgång 2, alltså match 2, med tanke på att gobbos nästan kräver SW för att vara dugliga eller åtminstone roliga.

Håller inte med om det. Yrkar på att vi tar med dom efter första Cupen som sagt. (Då jag är den enda som kör ett "Rent" goblinlag så anser jag mig ha veto  :twisted:  :twisted: )

:lol: Ok, du har använt rätt till din veto, tror renis kan acceptera det?

Jag vet inte om alla lag som kan ta secret weapons verkligen ska ha det. Eller så ska alla ha det. Alltså, jag tycker inte dom är konsekventa i sin bedömning med SW på BB.net. En del lag får ta vissa SW fluffmässigt pga att dom är "sluga o elaka", en del för balansens skull... :? Eller? :?

Vad är fel på den här bilden...
Chainsaw 60,000 8+ Amazon, Chaos, Chaos Dwarf, Dark Elf, Dwarf, Goblin, Human, Norse, Orc, Skaven, Undead

KOBOLDKUNGEN

Just chainsaw verkar ju bara vara för spelbalansen, kanske ska begränsa den till lag som inte kan ha nåt annat ballt vapen och som passar ihop, annars kommer väl alla springa omkring med en chainsaw.
Exempelvis: plocka bort chainsaw från Amazon, Chaos, Dark Elf, Norse och ge Norse en ball & chain istället. I övrigt ser det väl ok ut.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Alternativt skulle man bara kunna köra att ALLA lag som inte kan ta SW, kan ta chainsaw. Bara mot att spelarna får vara kreativa och döpa om dom och modellera ngt mer passande. Ex HEs har sin magiska gigantiska BB-juvel från Ulthuan som funkar ibland... Man är ju ändå begränsad till högst ett SW. Jaja, över och ut, vi kan snacka om det i morgon. (Åååååh heja Bajen!)

Martin Larsson

Som sagt, efter 1a cupen kommer eventuella roliga extra regler att läggas till, inte innan 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Jag tycker, eller rättare sagt kräver att chaos ska få ha chiansaw eller något annat lömskt vapen.
Men det fixar väll du Renis.

KOBOLDKUNGEN

Tja, eventuellt skulle man kunna lägga till att chaos warriors får ha chainsaw, känns inte särskilt beastman, men vem f*n vill offra en chaos warrior på en chainsaw  :roll:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


dilba

ja vill, ja vill ( det är ju Salas chaos warrior, hehe )

deadbolt

Citat från: "dilba"ja vill, ja vill ( det är ju Salas chaos warrior, hehe )

..du får tvätta suspensoarerna efter nästa match...bitch :evil:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Har, enligt önskemål, lagt till att chaos warriors och rotters kan ha chainsaw, såg ingen anledning till varför inte  :twisted:
Som ni ser så lönar det sig att böla, så sätt igång och övertyga mig om att just ditt lag ska få ha det bästa och coolaste vapnet 8)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil


dilba

Är det någon som vet hur man för tag på Steve.
Har svarar ju aldrig på sin mobil.
Är det någon som har hans hemnumer eller mail adress.

Niklas

Sökes...

Någon som skulle kunna tänka sig att dela ansvaret att spela ett gäng alver i min frånvaro?

Då jag jobbar kväll så kan det bli tajt att hinna med matchen som ska spelas den veckan. För min del vore det trevligt om den personen kanske kunde börja spela redan på söndag...

Niklas

tråkigt att ingen vill spela ett gäng fjollor... de är ganska så bra. Har vunnit två av tre matcher men dessvärre har 5 dött på lika många. =(

dyrt att spela alv!