Dust Falls - Gedons Necromundakampanj

Startat av Heavy, maj 26, 2005, 00.00

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Så, som ni märkte var jag hastigt och (o)lustigt tvungen att sticka idag.. Hur gick det, har ni spelat nått ?
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

sebbe

det blev nog bara matchen mellan steve och björns kompis.
det var inte så mycket folk där överhuvudtaget.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

deadbolt

gjort gäng men inte spelat, hinner förhoppningsvis innan onsd.
skit det där med gäng specifika vapenlistor btw, när de inte ens stödjer orginalfigurer i början. känns inte helt genomtänkt, tyckte det var en övervägande opinion för vi INTE skulle spela med dem?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Heavy

Snarare så att en majoritet var för att vi skulle använda dom så..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

deadbolt

jaha enda gången vi diskutera det när jag var närvarande så va det emot iaf, men vi kanske har haft en demokratisk omröstning om frågan när jag inte var med, min miss isof.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Ska se till att deltaga aktivt på onsdag, om man inte oplanerat ska jobba igen dvs... :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Låter bra..
Själv så ska jag göra mig ett nytt gäng.. Spelade mot Steves hyndor i onsdags, första matchen.. I vanlig ordning så dör en Heavy med stubber och en ganger för 100 creds..
Ner på ~700 i gangrating i första slaget i kampanjen, tror inte det gänget mer...    :(
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Nae det lät väl inte som något fet start, dock tror jag att den Heavy plasma som jag fimpade i 1a förra gången sved ännumera :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Första veckans special-scenario "Precinct 1313" gick av stapeln i onsdags.

Ewers ´Nid Cult,
Larssons Delaque,
Kristians Escher,
Rickards Enforcers,
Steves Escher,
samt
Sebbes Snuckon (Van Saar tror jag ??!?!),

mötte hordes upon hordes av Plaguezombies som flödade upp från Underhiven till Dust Falls igenom 3 öppna ventilations-schakt.

Scenariot gick vägen för våra tappra hjältar med drösvis av döda hjärnätare, dock fick 6 av dem bita i gräset för den ångvält som de ställdes inför. Delaques gjorde en taktisk reträtt hem till de hålor som födde dem, och lämnade resten av Dust Falls Finaste att moppa upp restena av hjärnätarna.

Sammanlagt dödades nog närmare 130 zombies under en period av närmare 5 timmar, mängder med tärningar kastades över bordet och vi hade på det hela en verkligt trevlig spelkväll.

Tack till Per för hjälpen med att styra de hjärnlösa kräken under mitt kommando, utan dig hade det varit klart värre att spela detta scenario.


Nästa vecka blir det dock ett traditionellt one-on-one scenario med en liten twist..

Over and out motherfucker..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

sebbe

mitt delaquegäng heter 'Hectors Halvtuffa'

mycket trevlig spelning för övrigt, synd att jag aldrig lyckas få tummen ur och spela någon annan gång.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Shotgun Ritual kommer ta en veckas krigsuppehåll och syssla med moralstärkande manövrar ett tag framöver, vilket verkar behövas med tanke på Dimbags totala misslyckande i att anföra truppen trots (i teorin) goda kunskaper i detta :shock:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Citat från: "Martin Larsson"Shotgun Ritual kommer ta en veckas krigsuppehåll och syssla med moralstärkande manövrar ett tag framöver, vilket verkar behövas med tanke på Dimbags totala misslyckande i att anföra truppen trots (i teorin) goda kunskaper i detta :shock:

rock'n roll, hälsa trent från mej
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Citat från: "deadbolt"
Citat från: "Martin Larsson"Shotgun Ritual kommer ta en veckas krigsuppehåll och syssla med moralstärkande manövrar ett tag framöver, vilket verkar behövas med tanke på Dimbags totala misslyckande i att anföra truppen trots (i teorin) goda kunskaper i detta :shock:

rock'n roll, hälsa trent från mej

Taget, skål :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.