Medlemsmöte 2013-10-13 13:00

Startat av Spiff Rymdspionen, september 09, 2013, 22.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen


Som tråden heter så kallar styrelsen till medlemsmöte den 13/10, start 13:00.

En punkt finns på dagordningen; nästa års medlemsavgifter. Förra året beslutades det om 600 kronor för icke bidragsberättigad medlem, samt 100 kronor för andra.

Styrelsens proposition för i år är följande; 300 kronor för icke bidragsberättigad som varit medlem föregående verksamhetsår, 200 kronor för icke bidragsberättigad som icke varit medlem föregående verksamhetsår, samt 100 kronor för andra.

Bidragsberättigad medlem räknas som 25 år eller yngre.

Har du ett eget förslag så vill vi gärna höra det. Du kan i sådana fall antingen lämna in en motion till styrelsemedlem, eller komma på mötet och presentera förslaget.

Vid frågor eller tankar, skriv, så skall vi svara så gott vi kan.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Barcus

motioner skall vara lämnande till styrelsen senast 7 dagar innan mötet enligt stadgar, så vill man få en motion med på mötet skall den lämnas till styrelsen genom mail till mig eller lämnad i handen till styrelsemedlem 7 dagar innan mötet.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Spiff Rymdspionen


Vill påminna om medlemsmötet nu på söndag, den 13/10, för att diskutera nästa års medlemsavgifter.

Övriga frågor kommer att finnas med på dagordningen, så om du inte har skickat in en motion men ändå har ett förslag om medlemsavgifter, så går det bra att ändå ta upp det på plats.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."