Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae


Robin

Jag vann combat med 13.

Cassarus

Så vem vill spela mot grisarna ikväll?  8)
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Kommer ge dem andra en chans att hogga den möjligheten först :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Cassarus

Nästa gång tar jag dig Martin, nästa gång ;)

Och fan vad jag ska akta mig för Robins Galleon i framtiden!
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Mer rädd om Slaughterhousers så ::)

Snipe + drag = skit. Hata drag!
Skämt å sido, Galleonen liksom måste man bry sig om på ett extremt jobbigt sätt, inte som de flesta av de andra som bara skjuter en ganska hårt, utan att det måste finnas skit i vägen för det som är viktigt så man inte blir fiskad från andra sidan bordet ???
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Must... Keep.... Eye.... On.... Objective....

Goddammnit. Min position med magnus var fan skitdålig hela partiet med, hade jag bara haft honom i mitten kunde jag featat med honom och sprungit rakt in i dina slaughterhousers så du inte skulle fått chargebonusen med bägge mina jacks där. Suck. Men grymt jobb att vinna trots att saker gick åt helvete för dig i början.

Men jävlar vad bra Galleon var mot någon som inte respekterade den till fullo...... Eller ja, mot allt som inte har stealth i massor snarare kanske....
Jag vann combat med 13.

Lord Black

Kommer tyvärr inte kunna vara med nu på Torsdag så jag undrar om det finns möjlighet att spela på Fredag eller på helgen vill ju få in några matcher på tid innan turneringen.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Robin

Vi får väl lira lite på lördag när vi målar? Jag är nästan klar med det sista innan Galleonen så jag är rätt kool.
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Jag kan inte till helgen men spelar gärna på Torsdag.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Jag kan hitta tid för att lira på fredag
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Jag kommer imorrn iaf o spelar. Ang lördag Vilka kommer? Kommer vi in? Står i valet o kvalet o komma på lördag, men blur vi ett gäng o så kan vi ju spela lite som du sa Robin. Knske man kan soela ngn match med en annan lista haha

Cassarus

Då tar jag gärna en match mot Trollen imorgon, har blivit en del mot legion/mercs nu. ^^
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

Japp, då kmr Jarl lostan mot grisar imorrn!