Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Andreas Graae

Vad sägs som Lördagen den 1 Juni eller Söndagen 2 Juni hos mig?
El vill ni hellre vara någon annanstans :)

Martin Larsson

Jag har en bristfälligt komponerad illusion om att vara hemma runt månadsskiftet, och spelar gärna den torsdagen iaf.
Vet inte hur bra målning låter, öl känns lockande det med när man är hemma, men man ska väl börja med att bli klar med all skit som ska lastas....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Ahh kanske får bli ngt annat datum, det e studenten i veckan där me så ska la fixas massa på helgen. Men ska kolla hur den helgen ser ut. Ville bara c om folk tyckte d va en kul ide Med en målardag . Eftersom man ibland behöver en kick när d gäller målandet.
Men larsson målning o öl kan ju gå hand i hand.....iaf någon av d första timmarna haha

Meldon

Den 1:a eller 2:a funkar fint för mig iaf :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Martin Larsson

Citat från: Andreas Graae skrivet maj 21, 2013, 06.23Men larsson målning o öl kan ju gå hand i hand.....iaf någon av d första timmarna haha

Det beror ju på om man har en öl i den andra handen med ju ::)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Hehehe

Ja som d ser ut blir de den 2a juni. Så om folk vill komma e d ju kul, annars gör vi ett nytt försök en annan gång :)

Andreas Graae

Får c om jag kommer in idag, varit full rulle denna veckan... men d märker vi ikväll. Nästa torsdag e jag ledig, å någon som vill spela tidigt då?.

Martin Larsson

Citat från: Andreas Graae skrivet maj 30, 2013, 09.15
Får c om jag kommer in idag, varit full rulle denna veckan... men d märker vi ikväll. Nästa torsdag e jag ledig, å någon som vill spela tidigt då?.

Jag kommer vara nere idag iaf :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lord Black

Som AG sa så är de med normala jobb lediga nu på Torsdag då det är nationaldagen som jag misstänker ingen kommer fira,
så vilka är intresserade av att börja spela lite tidigare och i så fall när?
För mig funkar det men allt efter 14 tiden.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Andreas Graae

Ja men kl 14 hade varit nice! Ngn me nyckel som ska dit. Kan ju kolla med Jonatan :) annars löser jag nyckel!

Lord Black

ok, bra då blir vi i alla fall 2 då, så får vi se om och när resten trillar in.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Andreas Graae


Martin Larsson

Im out, men det har väl folk listat ut tror jag. Kör hårt folks!
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

Jag kommer nog med största säkerhet inte ner, har haft för mkt att göra idag... (onsdag)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Andreas Graae

Torsdag ser det ju ut som om jag o Kristian kommer iaf, kom på att det e fotboll den dagen, men får la komma ner t Borås ändå, ska ju hämta lite grejer me. Så kanske man hinner se andra halvlek om man spelar fort med ngn.

MEN kommer det ner lite folk så kanske man stannar längre eftersom de flesta e la lediga på Fredag :)