Twillight 2000 - Unsung Heroes

Startat av Ewers, maj 06, 2009, 13.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Sådant som händer. Hälsa Cliff.

/F 8)

Niklas

Jag kommer inte kunna vara med den 31/7. Ska flytta den dagen. Flyttstart 14.00.

Ewers

Behöver du flytthjälp? I så fall senarelägger vi starten med några timmar och hjälper till att flytta.

/F 8)

Niklas

Flytthjälp är ju alltid trevligt. Skulle väl vara bra med en 4-5 personer till så om någon vill så är det helt ok. :-)  Kommer troligtvis att börja köra saker redan på fredagen i min bil... om jag får nyckel och inte behöver måla om något.

carlsson

Även jag måste kapitulera inför verkligheten och ställa in mitt deltagande på söndag. :(

(Känner mig fantastiskt usel. Hata mig inte)

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Zebulon

Kan ej 31/7, osäker hand över augusti!
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Niklas

Om det ska spelas först efter flytt skulle jag vilja veta hur många som kan tänkas hjälpa till ett par/tre timmar?

Manfred Fisk

Jag kan med största säkerhet både flytta lite och spela. Blir vi nog många för spel?
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Ewers

De som anmält sig som klara för spel är Stefan, Erik, Tobbe och Flyckt så spel blir det.

Jag och Nisse kommer köra grejer på fredag efter bästa förmåga men jag har tagit mig friheten att anmäla oss alla som frivilliga att hjälpa till med möbler på söndag.

Vi gör helt enkelt ett avbrott för att agera flytthjälp, för att sedan fortsätta spelandet.

Som vanligt spel hos mig start kl 13.00 men alla är välkomna från 12.00.

/F

Gobbos Spider

Måste tyvärr dra mig ur. Skall ner till bror i Skåne. :oops:
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ewers

Vi blir tre spelare och kör ändå.

Start kl 13.00, välkomna från kl 12.00, paus för möbelbärande.

/F

Den Gamle

Jag jobbar ju natt så jag kan bara vara med mellan 15 och 19, slår en signal när jag närmar mig.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Torbjörn

Bra, vi ses på söndag. Skall bli kul med spelning igen!

Ewers

Måste säga att det är riktig dedikation att komma till borås för att lira i 4 timmar.  :D

/F 8)

Ewers

Flyckt har lämnat återbud och därmed är det endast två spelare som kan.

Därmed ställs spelningen in.

Vi siktar på nästa bokade datum.

Kram /F