Anmälan till kioskarbetare under bsk 23

Startat av Waaaagh, oktober 09, 2005, 17.12

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Henke!! jag har nu bestämt mig och kommit fram till att jag kan stå i kiosken under bsk...kan du ringa mig ngn kväll, så kanske vi kan träffas och disskutera igenom vad som ska göras...om du kan imorrn efter kl.19.00 vore det bra eftersom jag slutar jobbet tidigare imorrn och slutar då alltså kl.19.00
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Mrihswith

ska ni ringa mig å så då eller ska ja bara dyka upp??
//elina

Waaaagh

tjenare.. jag kommer o ringa runt till dom som skriver upp sig så fort jag gjort ett preleminärt schema det är alltså därför jag vill veta om några kanske har andra saker för sig innan man dubbelbokar =) kommer naturligtvis att göra så att folk inte står i kiosken 48 tim i sträck utan så att folk hinner o gå runt o spana lite också..'

Vill även påminna folk om att detta är första året som jag gör detta och ursäktar mig redan nu för ev långsamhet :D

Ps Tackar cliffen för att ha varit så snäll o svarat på era frågor. Ds

soulreaper

Jag vill hinna kolla in whfb turneringen...jag fick reda på idag att jag kanske inte alls kan komma, men när du ringer borde jag ha fått lite klarhet i det hela...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Jimp

tjena henke, jag kan nog sitta en del i kiosken, jag vet dock inte vilka tider än dock eftersom jag har rollspelen som jag ska hålla tag i också men det tar knappast all tid. griper tag i dig på geddon när jag vet mer om vilak tider jag kan, om det fortfarande behövs folk då...
Ill dance for Gil!!

Mrihswith


Mrihswith

om du inte ringer.. vill du itne ha mig i kiosken då?

Apanpapan

Klart du ska stå i kiosken Mrihswith! Om Henke inte hör av sig så har han inte lärt sig att hantera en telefon:D
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Mrihswith

:D höhö.. ok.. elelr så kan det va så att han inte vill ha mig där^^

Waaaagh

Klart jag vill ha dig men som sagt innan har mycket o göra för tillfället så hinner inte alltid svara så snabbt men ringer snart..

Ps Har ni frågor ring mig på 0709-203583. Ds

Apanpapan

Som sagt var. Han har inte lärt sig att hantera en telefon. Men nu har han lärt sig att svara  :lol:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Mrihswith

hehe d e ju altid en framgång.. inte sant :D

Waaaagh

sen att några personer lärt sig använda en dator e ju ganska imponerande enligt mig eller va säger apan :D

Waaaagh

sen att några personer lärt sig använda en dator e ju ganska imponerande enligt mig eller va säger apan :D

soulreaper

hehe..jag kan faktiskt säga till henkes försvar att han har ringt mig...men han kanske fick någon annan att göra det åt honom...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun